  • Data: 2020-05-16 00:28:49
    Temat: Re: Router-router
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-13 o 22:19, pueblo pisze:

    > Mam szybkie pytanie, nie wiem czego szukać i czy dasie.
    > Czy można zrobić tak, żeby jeden router "z internetem" siał wifi i do
    > niego kablem był podłączony(piętro niżej) drugi router, który też sieje
    > wifi z netem. Jak na razie zrozumiałem, że ten drugi rout. może działać
    > jako AP, ale wtedy ten pierwszy nie sieje wifi.

    Odradzam różnego rodzaju repetery, meshe itp. łączące się bezprzewodowo.
    Najlepsze rozwiązanie do router z WiFi i kablem podłączony drugi router
    ustawiony w tryb AP lub urządzenie AP. Sygnał WiFi może być nadawany z
    routera na parterze i APka na piętrze jednocześnie i będzie to ta sama
    sieć. Jeśli sobie nie ustawisz inaczej.