    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Date: Sat, 7 May 2016 14:23:49 +0200

    W dniu 06.05.2016 o 20:48, Bolko pisze:
    > W wątku o fejsbuku przekonałem się że jest tu duzo osób które powinny być
    > ludźmi w słusznym wieku :)
    >
    > Mój starszy syn zaczął jeżdzić na rowerze na kołach 20".
    > Wiec jest okazja żebym i ja sobie to urządzenie kupił.
    > Mam tylko kilka pytań :
    >
    > 1) Transport rowerów pewnie dwóch (synów) a może czterech (rodzice)
    > pytanie jak?
    > W środku/na dachu/z tyłu na haku? Co wybrać?

    Tylko na haku.
    Weź raz dla próby włóż kilka rowerów na bagażnik dachowy, a potem sobie
    wyobraź że robisz to kilka razy dziennie.....
    O innych minusach już przez grzeczność nie wspomnę, ten wystarcza.

    > 2) Przechowywanie
    > Mam garaż w bloku ale jak auto wejdzie to dwa małe rowery wejdą.
    > Ale z czterema może być problem.
    > No i co z zimą.
    > Macie to jakoś rozwiązane?

    Można pod sufit powiesić.

    > 3) Rower dla kierowcy samochodu :)
    > Nie chce marketowego bo jak siostra kiedyś na 18 kupowała rower
    > to pierwsze co to dętki trzeba było zmienić bo schodziło powietrze.
    > A jak byłem w specjalistycznym sklepie to moje auto jest mniej warte.
    > Co kupić na miasto + rzadko jakiś las albo błotko sie trafi

    Używanego holendra, albo coś niemieckiego.
    Nie giełdach w rodzaju flohmarkt, za sprzęt w dobrym stanie - jakieś 800 zł.