  • Data: 2017-09-14 20:00:50
    Temat: Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    i-3-wyjscia-u-

    > Ja bym w ogóle zastanowił się nad kupnem rozdzielacza i ładowarki USB
    > luzem. U mnie na razie całkiem dobrze sprawdza się VAKOSS TP-3284UK:
    >
    > https://www.ceneo.pl/44618142
    >
    > Bardzo dobrze siedzi w gnieździe i ma wyłącznik, aby niepotrzebnie nie
    > pobierała prąd. Nie sieje.

    Do tego juz tez doszedłem i ładowarki usb kupiłem belkina. Nie wiem jednak
    czy to tylko moje odczucie bo mam wrażenie ze ich jakosc nie jest
    powtarzalna i jedne nie sieja a inne i owszem.
    Ale to tylko odczucie - na dokładne testy nigdy nie ma czasu a jedno auto
    drugiemu tez nie równe pod tym wzgledem.

    Co do wskazanej przez ciebie - niestety potrzebuje 3x gniazdko lub wieksze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam