    Subject: Re: Ruch prawostronny, ale czy zawsze?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Sat, 18 May 2019 17:51:47 +0200

    W dniu 2019-05-18 o 16:39, Shrek pisze:

    > Ani rozsądnie anie "prawo". Rozumiem twoją intenecję, ale po pierwsze to
    > nic nie zmienia, bo samochód dalej się nie zmieści i bedzie musiał
    > "pożyczyć" buspas.

    Zmienia. Samochód bez problemu wyprzedzi mnie wykorzystując BUS pas.
    Gdybym jechał przy prawej krawędzi lewego pasa, to ani żaden samochód,
    ani autobus nie mógłby koło mnie przejechać, bo wymagane jest minimum
    jeden metr odstępu. Bywają bezmózgi, które właśnie w ten sposób rowerem
    jadą, tfu!

    > Rozsądnie to byłoby dopuścić rowery po busasie, skoro inaczej się nie da
    > i niech autobusy legalnie pożyczają sobie zwykły pas.
    Nie tam. Jeśli samochody na lewym pasie jadą(?) ścisło jeden za drugim w
    korku, to autobus ni huhu się nie wciśnie.
    Jedyne i właściwe rozwiązanie dla rowerzystów, to właśnie taka jazda jak
    ja jeżdżę.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl