eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaSamochod na wodor › Re: Samochod na wodor
  • X-Received: by 10.140.96.85 with SMTP id j79mr43248qge.10.1464912070637; Thu, 02 Jun
    2016 17:01:10 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.96.85 with SMTP id j79mr43248qge.10.1464912070637; Thu, 02 Jun
    2016 17:01:10 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
    om!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!feed-me.highwinds-media.com!p34no1907551qgp.1!news-out.google.com!g40
    ni63qge.1!nntp.google.com!q32no2926686qgq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 2 Jun 2016 17:01:10 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <575069fc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.34.44;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 212.39.34.44
    References: <ze2qutnuleok$.igck3qm5s1e4$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <574bf7da$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <574ca211$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <575069fc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Samochod na wodor
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 03 Jun 2016 00:01:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3020
    X-Received-Body-CRC: 2739378171
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36410
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 19:17:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:92b088c6-d323-4a30-9429-291170cc018f@go
    oglegroups.com...
    > W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 22:26:59 UTC+2 użytkownik J.F.
    > napisał:
    > >> Temperatura tu chyba niewiele zmieni - tzn sam jestem ciekaw na
    > >> ile oplaca sie chlodzic sprezarke/zbiornik koncowy, w zamian
    > >> osiagajac
    > >> nizsze cisnienie koncowe.
    >
    > >Ale ja nie chcę fantazjować jak to powinno być, tylko piszę Ci jak to
    > >jest. Niskociśnieniowy, duży zbiornik wodoru, zaizolowany zbiornik
    > >ciekłego azotu, wymiennik ciepła, kompresor. >Tak sobie wymyślili i
    > >tak zrobili. Raczej nietrudno by było wymyślić lepiej, ale jakoś nikt
    > >dotychczas nie zrobił lepiej.
    >
    > I mroza przed sprezarka, po, czy przed i po ?

    Po.
    Za kompresorem jest wymiennik ciepła H2-LN2, za wymiennikiem ciepła gaz wchodzi
    jeszcze do zimnego zbiorniczka, mniej więcej o pojemności jednego tankowania. Żebyś
    nie musiał czekać aż ten kompresorek napompuje samochód.

    >
    > Ja wiem, ze ciekly azot tani ... ale skroplenie chyba nadal wymaga
    > sprezenia azotu do sporych cisnien ... gdzie tu zysk ?

    Wkładasz kartę, podpisujesz się, wyciągasz kartę i odbierasz kwitek. Zysk przepływa z
    jednego konta na drugie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: