  • Data: 2016-06-03 02:01:10
    Temat: Re: Samochod na wodor
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 19:17:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > I mroza przed sprezarka, po, czy przed i po ?

    Po.
    Za kompresorem jest wymiennik ciepła H2-LN2, za wymiennikiem ciepła gaz wchodzi
    jeszcze do zimnego zbiorniczka, mniej więcej o pojemności jednego tankowania. Żebyś
    nie musiał czekać aż ten kompresorek napompuje samochód.

    > Ja wiem, ze ciekly azot tani ... ale skroplenie chyba nadal wymaga
    > sprezenia azotu do sporych cisnien ... gdzie tu zysk ?

    Wkładasz kartę, podpisujesz się, wyciągasz kartę i odbierasz kwitek. Zysk przepływa z
    jednego konta na drugie.