  • Data: 2016-06-03 11:14:49
    Temat: Re: Samochod na wodor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c7ce3370-5087-49dd-bce6-5a30951420ce@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 19:17:33 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Po.
    >Za kompresorem jest wymiennik ciepła H2-LN2, za wymiennikiem ciepła
    >gaz wchodzi jeszcze do zimnego zbiorniczka, mniej więcej o pojemności
    >jednego tankowania.

    I uwzgledniajac calosc, lacznie ze skraplaniem azotu, to wychodzi
    jakos lepiej, niz bez ?

    >Żebyś nie musiał czekać aż ten kompresorek napompuje samochód.

    Jak ruch bedzie wiekszy i kolejka sie ustawi, to i tak kompresor
    bedzie musial starczyc na szybkie tankowanie.

    >Wkładasz kartę, podpisujesz się, wyciągasz kartę i odbierasz kwitek.
    >Zysk przepływa z jednego konta na drugie.

    To samo by przeplywalo, gdyby byl zbiornik cieplego wodoru, wiec
    trzeba wykazac, ze z chlodzem azotem sa koszta mniejsze :-)

    J.