eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaSamochod na wodor › Re: Samochod na wodor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <ze2qutnuleok$.igck3qm5s1e4$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <574bf7da$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <574ca211$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <575069fc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Subject: Re: Samochod na wodor
    Date: Fri, 3 Jun 2016 11:14:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <57514a90$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.182.181
    X-Trace: 1464945296 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22838 83.26.182.181:55448
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36411
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:c7ce3370-5087-49dd-bce6-5a30951420ce@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 19:17:33 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >> >Ale ja nie chcę fantazjować jak to powinno być, tylko piszę Ci jak
    >> >to
    >> >jest. Niskociśnieniowy, duży zbiornik wodoru, zaizolowany zbiornik
    >> >ciekłego azotu, wymiennik ciepła, kompresor. >Tak sobie wymyślili
    >> >i
    >> >tak zrobili. Raczej nietrudno by było wymyślić lepiej, ale jakoś
    >> >nikt
    >> >dotychczas nie zrobił lepiej.
    >
    >> I mroza przed sprezarka, po, czy przed i po ?

    >Po.
    >Za kompresorem jest wymiennik ciepła H2-LN2, za wymiennikiem ciepła
    >gaz wchodzi jeszcze do zimnego zbiorniczka, mniej więcej o pojemności
    >jednego tankowania.

    I uwzgledniajac calosc, lacznie ze skraplaniem azotu, to wychodzi
    jakos lepiej, niz bez ?

    >Żebyś nie musiał czekać aż ten kompresorek napompuje samochód.

    Jak ruch bedzie wiekszy i kolejka sie ustawi, to i tak kompresor
    bedzie musial starczyc na szybkie tankowanie.

    >> Ja wiem, ze ciekly azot tani ... ale skroplenie chyba nadal wymaga
    >> sprezenia azotu do sporych cisnien ... gdzie tu zysk ?
    >Wkładasz kartę, podpisujesz się, wyciągasz kartę i odbierasz kwitek.
    >Zysk przepływa z jednego konta na drugie.

    To samo by przeplywalo, gdyby byl zbiornik cieplego wodoru, wiec
    trzeba wykazac, ze z chlodzem azotem sa koszta mniejsze :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: