  • Data: 2018-11-21 23:01:18
    Temat: Re: Samsung Galaxy S7 - cena coś ktoś wie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu bym polemizował :)
    > Moje lustro parę lat temu kosztowało razem ze szkłem ok 6,5 tys
    > Note8 ok 4 tys, natomiast S7 (już stareńki) około 3 tys
    > Na dole masz porównania z FB, trochę skompresowane, ale sens w miarę
    > oddają.
    >
    > Nikon d7000 vs Samsung Galaxy Note8 (w pełnym słońcu) (Nikon obrabiany z
    > RAW, Samsung automat bez obróbki)
    > https://tinyurl.com/d7000vsNote8
    >
    > Nikon d7000 vs Samsung Galaxy S7 (nic z Note8 nie miałem dla porównania)
    > (obróbka jak wyżej)
    > https://tinyurl.com/nikond7000vsS7

    nie oddają niczego. fotki jak fotki. bez wartości. ktoś popatrzył,
    stwierdził - fajne, cyknął fotkę i poza kolorem, fotka nie pokazuje tego
    co widział. Własnie dlatego jest ktoś taki jak fotograf zawodowy,
    artysta, albo solidny rzemieślnik, który na fotce potrafi pokazać to, co
    jest istotą piękna, wydarzenia, chwili. Wiesz jak ja sprawdzam aparaty?
    Fotografuje banknoty i patrze na którym są wyraźniejsze literki które
    mają 0.1mm w pionie. chcesz oglądać moje fotki?

    > Teraz mam tegorocznego Note9 i tutaj aparat jest jeszcze lepszy.
    co jest lepszy? Ma rozdzielczość nie 10 razy przewyższającą potrzeby
    tylko 12 razy? Ma jasność która pozwala zrobić mniej poruszone zdjęcie,
    przy czym do nieporuszonego jeszcze dlaleka droga?
    jak komórka ma dwa obiektywy i potrafi z nich zrobić dobry użytek - laik
    może zostać oszukany, fotograf może się zdziwić. pokaż ładne fotki -
    pogadamy. ładne, nie takie na których porównujesz kolory lub
    rozdzielczość matrycy

    > Ja wybieram zawsze telefon z dobrym aparatem bo komórkę mam zawsze przy
    > sobie, nawet jak wychodzę ze śmieciami, a aparat przeważnie zabieram
    > dopiero jak wiem, że coś się będzie działo i chcę super zdjęcia.
    nie. zrobisz zdjęcia. takie które zachwycą babcie, bo wnusia jest super.

    > I w tym roku więcej zdjęć zrobiłem komórka niż lustrem, bo już nie
    > zawsze widać różnicę.
    weź przestań. konstytucja daje Ci prawo do własnych poglądów. ale jak
    latasz z flagą "jestem debilem" to żal bierze za serce.

    ToMasz