    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 18:38:38 +0000 (UTC)
    <k5ms9a$h8j$2@dont-email.me> <k5mu4o$fnh$1@node1.news.atman.pl>
    <50826cc6$1@news.home.net.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <k5u9cv$q27$1@dont-email.me> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083bc66$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083e6b6$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083f92f$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5084308b$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>

    On Sun, 21 Oct 2012 19:27:32 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Ależ jest tam 32GB. Tylko część jest wydzielona dla programów.

    Czyli dostepne jest mniej jak 32, a nie 32+.

    > Problem z gigabajtami muzyki zalegającymi na karcie rozwiązałem Deezerem
    > i Google Play Music. Podcasty - pobieram aktualny lub słucham online.
    > Niezbyt wiem po co miałbym przechowywać archiwum podcastów na karcie.
    > Mapy - 2GB. Niech będzie nawet 4GB. Ebooki - nie zajmują mi nawet 350MB,
    > zresztą archiwum trzymam w chmurze (dropbox i Kindle). Dalej nie widzę
    > tu nic co wymaga gigantycznych przestrzeni na karcie.

    No i? Ty zyjesz online, ja offline. Znow zakladasz, ze kazdy musi
    funkcjonowac tak jak Ty. Powiekszone ego, czy przyciasna wyobraznia?

    > No nie, porównaniem pamięci telefonu do apteczki przebiłeś chyba
    > porównanie iPhone do Bugatti, z takim upodobaniem używane przez wyznawców.

    Rozmawiam z gosciem, ktory proponowal dopiecie przenosnego dysku do
    telefonu. Uprzedzalem, ze potrafie na tym poziomie. :-)

    PS. Bez odbioru, bo mam ciekawsze zajecia.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns