    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 15:36:07 -0500
    <k5ms9a$h8j$2@dont-email.me> <k5mu4o$fnh$1@node1.news.atman.pl>
    <50826cc6$1@news.home.net.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <k5u9cv$q27$1@dont-email.me> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083bc66$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083e6b6$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083f92f$0$1311$65785112@news.neostrada.pl> <k60v0i$1h5$1@dont-email.me>
    <188l7d04gi0bu$.12ysx0qo9isph.dlg@40tude.net>
    <k610cc$9ln$1@dont-email.me> <ra0mgxnqtngd$.1x25tw1fw5khe.dlg@40tude.net>
    <k61a26$743$1@dont-email.me>
    <1af87c819qt92.1kojgwsulggyr$.dlg@40tude.net> <k61dt8$t6$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>

    news:1suvcsq1b0c3y.earalue3cebl.dlg@40tude.net...

    > A jak nie mam takiej ?

    Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :-))))

    83342?mt=8

    > A jakby samolot w ostatniech chwili odwolali ?

    Nie ma takiej opcji... :-) A jeśli, to miałbym większe wtedy problemy niż
    mapa Singapuru - miałem połączenia poustawiane aż do Indonezji
    gdzie było nurkowanie. Zgubienie jednego połączenia bardzo by bolało...

    > A wiesz ile krajow jest miedzy Polska a Hiszpania ? :-)
    > I co - mam jechac na lotnisko zeby sobie sciagnac mape do
    > kolejnego lotniska ? :-)

    Nie powiesz mi, że zrobisz cały ten dystans w jeden dzień?
    A zatem nie musisz jechać na lotnisko - możesz ściągnąć z wifi
    w hotelu, w kafejkach, restauracjach czy nawet McDonaldzie
    ostatnio jest w każdym darmowe wifi.

    Swoją drogą - ile z tych 16GB zajmują Ci mapy całej Europy?

    > W domu mam telewizor, w hotelu sie przydaje telefon :-P

    W jakich Ty hotelach śpisz skoro nawet TV w pokoju nie mają? ;-P

    > W pociagu, samolocie ..
    >
    > Tak nawiasem pytajac ... jak wlaczyc streaming ?
    > Taka opcja w iTunes ?

    Poczytaj o usługach takich jak Netflix, Hulu (płatny Hulu Plus)
    To do filmów. Do muzyki też masz takie serwisy np. Pandora.

    > No, jeszcze kwestia money, money ...

    Abonament $8 miesięcznie płacę za Netflixa i mogę oglądać co tam
    mają w filmotece (niezbyt imponująca selekcja, ale jest i niedrogo).

    > Pewnie nie.

    Właśnie o to chodzi.

    > No - na pewno bylby to minus, ale moze inne plusy by
    > przewazyly?

    Otóż to! :-)

    > Aha, to tak wyglada walka z hoardingiem - kupic sobie wiekszy magazyn :-)
    >
    > Wiec sie nie dziw ze my prosimy o telefon z mozliwoscia podlaczenia
    > zewnetrznej pamieci :-)
    >
    > P.S. a nie lepiej bylo kupic wewnetrzny dysk ?

    Nie zrozumieliśmy się... Mój hoarding dysków twardych wyglądał
    tak, że przy zakupie większego dysku pojawiał się na nim katalog
    "stary hdd" gdzie była zawartość starego, mniejszego dysku...
    Zgadnij ile poziomów zagłębienia się miał katalog "stary hdd"
    z podkatalogiem "stary hdd" ? LOL.
    A teraz, jest magazyn gdzie są szuflady na fotki, na muzykę, na
    filmy czy dokumenty i jest większy porządek w archiwum.
    A na komputerze porządek i to co się używa na codzień offline.