  • Data: 2019-12-02 00:08:09
    Temat: Re: Sanki/ramka do dysku, obudowa Bitfenix
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-30, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > Nie wiem czy to się nazywa sanki czy ramka czy jak jeszcze inaczej, nie
    > potrafię nigdzie znaleźć, a potrzebuję dokupić. Tak to wygląda:
    >
    > http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-11-30/18JcQ5pl
    8Rpj8KqD2pG4jrSdZLeBf0Va7aCp6s13EkFdvwhrgNoPaBS1nx5S
    xStV.png

    > W tym montuje się dysk w obudowie. Obudowa to Bitfenix Ghost.
    > Czy wie ktoś gdzie takie cudo dostać?

    Obawiam się, że jesteś bez szans. Spróbowałbym uderzyć bezpośrednio do
    producenta, ewentualnie, jeśli jest jakieś forum dla produktów tej firmy
    to pytać tam - może podpowiedzą zamienniki.

    Po ang. to się nazywa tray lub caddy.
    https://www.techpowerup.com/review/bitfenix-ghost/im
    ages/insthdd1.jpg

    --