-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
Date: Sun, 5 Jul 2015 00:09:46 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 38
Message-ID: <mn9ljg$5mu$1@usenet.news.interia.pl>
References: <5597b5a4$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<mn8p6j$bvu$1@usenet.news.interia.pl> <mn92et$ks8$1@node2.news.atman.pl>
<mn9c9r$ikt$1@usenet.news.interia.pl> <mn9gs8$6a4$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1436047792 5854 31.11.182.98 (4 Jul 2015 22:09:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jul 2015 22:09:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.0.1
In-Reply-To: <mn9gs8$6a4$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565326
[ ukryj nagłówki ]On 2015-07-04 22:49, Shrek wrote:
> On 2015-07-04 21:31, mk4 wrote:
>
>> Nie manipuluj. Podajesz jakas liczbe w jakims miejscu. A wystarczy sie
>> przejechac po miescie i widac jak to wyglada. Dokladnie jak napisalem -
>> setki pojazdow i pojedyncze rowery. No i tak to jest w bialy dzien. Im
>> wczesniej lub pozniej tym ta relacja sie robi mniej korzystna dla
>> rowerow.
>
> To że jest więcej samochodów niż rowerów to fakt. To że widzisz więcej
> samochodów stojących w korku niekoniecznie oznacza, że jest ich o rzędy
> wielkości więcej - po prostu są duże i stoją w korku więc je widać.
I znow manipulacja. Korek (nawet wtedy sie poruszaja) jest ile czasu?
Dwie, trzy godziny na dobe? Poza tym czasem jest zwykle dosc intensywny
ruch pojazdow. Czyli, ze jest ich duzo, korka nie ma i poruszaja sie
umiarkowanie sprawnie.
A nawet toczac sie w korku liczba zaobserwowanych rowerzystow (a pozinno
byc ich sporo, bo w koncu poruszaja sie wtedy nieco szybciej) jest
raczej niewielka.
> Na
> podobnej zasadzie co poniektórzy twierdzą, że buspasy są bez sensu, bo
> nie tłoczą się na nich autobusy, zapominajac o tym, że właśnie taki jest
> ich cel - żeby korków na nich nie było. Dla takich każda przestrzeń
> niezajęta prze samochody, zwykle w korku, to przestrzeń stracona;)
Masz racje - jest to w znacznej mierze stracona przestrzen.
Jednak marnotrawstwo przestrzeni dla takiego buspasa jest pewnie ze dwa
rzędy wielkości mniejsze od tego jakie sobie serwujemy przeznaczając ją
na sciezke rowerowa.
W przypadku buspasow czasem ktos jeszcze zachowuje odrobine logiki i
bywa, że obowiązują tylko w pewnych godzinach.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.15 00:09 masti
- 05.07.15 00:20 mk4
- 05.07.15 00:24 masti
- 05.07.15 00:31 mk4
- 05.07.15 00:32 JK
- 05.07.15 00:34 Shrek
- 05.07.15 00:42 masti
- 05.07.15 00:43 masti
- 05.07.15 00:50 JK
- 05.07.15 00:51 masti
- 05.07.15 00:53 mk4
- 05.07.15 00:55 JK
- 05.07.15 00:58 mk4
- 05.07.15 01:00 Budzik
- 05.07.15 01:10 JK
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=