eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySerwisowanie auta. › Re: Serwisowanie auta.
  • Date: Wed, 18 Aug 2010 11:17:06 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100302)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Serwisowanie auta.
    References: <1...@b...dyndns.org> <i4g1he$g63$1@inews.gazeta.pl>
    <i4g7gm$825$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i4g7gm$825$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 94.40.70.190
    Message-ID: <4c6ba50c$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1282123020 94.40.70.190 (18 Aug 2010 11:17:00 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 32
    X-Authenticated-User: alawa.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304647
    [ ukryj nagłówki ]

    kamil pisze:

    >> Wniosek kup sobie samochód <-2000 (taki skrót myślowy) który będzie Ci
    >> się podobał, będzie odpowiedznio wyposażony i a resztę kasy właduj w
    >> jego remonty. Będziesz zadowolony a i tak Ci kasy zostanie.
    >
    > A jeszcze lepiej Forda T albo furmanke.

    W Fordzie T przynajmniej się pedał gazu nie zacinał ;->

    A poważniej - przesadzając bredzisz.

    "Nowoczesne" konstrukcje są obliczone na względnie szybki "obrót" - w
    związku z tym nie mogą być ani trwałe, ani proste w naprawie, bo to
    nieopłacalne dla producentów.

    Rosnące pozorne wyrafinowanie techniczne owszem, daje parę fajnych
    gadżetów - ale to są tylko gadżety. Przykład: elektryczne lusterka.
    Owszem, fajna rzecz, póki się nie zepsuje. Jak dla mnie stare, klasyczne
    lusterka - ustawiane bezpośrednio ręką - były najlepsze. Były proste,
    tanie, trudne do zepsucia, a że nie mam psychozy natręctw, więc lustarka
    i tak ustawiam "raz a dobrze" i potem ich nie ruszam podczas jazdy - bo
    i po co?

    Ma to sens, jeśli samochód jest wykorzystywany regularnie przez kilku
    różnych kierowców w ciągu dnia. W innym przypadku - to gadżet.

    Rosnąca komplikacja silnika też nie służy trwałości - zyski ekonomiczne
    są pomijalne, bo zużycie paliwa jeśli spada, to niewiele, a jak jakiś
    gówniany czujnik zwariuje, to może wręcz wzrosnąć. Więcej można zyskać
    na odchudzeniu pojazdu (wyrzuceniu ciężkich gadżetów, wymagających
    dodatkowego zasilania) i inteligentnej jeździe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: