-
Date: Wed, 18 Aug 2010 11:17:06 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100302)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Serwisowanie auta.
References: <1...@b...dyndns.org> <i4g1he$g63$1@inews.gazeta.pl>
<i4g7gm$825$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i4g7gm$825$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 94.40.70.190
Message-ID: <4c6ba50c$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1282123020 94.40.70.190 (18 Aug 2010 11:17:00 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 32
X-Authenticated-User: alawa.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304647
[ ukryj nagłówki ]kamil pisze:
>> Wniosek kup sobie samochód <-2000 (taki skrót myślowy) który będzie Ci
>> się podobał, będzie odpowiedznio wyposażony i a resztę kasy właduj w
>> jego remonty. Będziesz zadowolony a i tak Ci kasy zostanie.
>
> A jeszcze lepiej Forda T albo furmanke.
W Fordzie T przynajmniej się pedał gazu nie zacinał ;->
A poważniej - przesadzając bredzisz.
"Nowoczesne" konstrukcje są obliczone na względnie szybki "obrót" - w
związku z tym nie mogą być ani trwałe, ani proste w naprawie, bo to
nieopłacalne dla producentów.
Rosnące pozorne wyrafinowanie techniczne owszem, daje parę fajnych
gadżetów - ale to są tylko gadżety. Przykład: elektryczne lusterka.
Owszem, fajna rzecz, póki się nie zepsuje. Jak dla mnie stare, klasyczne
lusterka - ustawiane bezpośrednio ręką - były najlepsze. Były proste,
tanie, trudne do zepsucia, a że nie mam psychozy natręctw, więc lustarka
i tak ustawiam "raz a dobrze" i potem ich nie ruszam podczas jazdy - bo
i po co?
Ma to sens, jeśli samochód jest wykorzystywany regularnie przez kilku
różnych kierowców w ciągu dnia. W innym przypadku - to gadżet.
Rosnąca komplikacja silnika też nie służy trwałości - zyski ekonomiczne
są pomijalne, bo zużycie paliwa jeśli spada, to niewiele, a jak jakiś
gówniany czujnik zwariuje, to może wręcz wzrosnąć. Więcej można zyskać
na odchudzeniu pojazdu (wyrzuceniu ciężkich gadżetów, wymagających
dodatkowego zasilania) i inteligentnej jeździe.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.10 13:14 Michał Gut
- 18.08.10 13:21 z
- 18.08.10 13:24 Adam Szewczak
- 18.08.10 14:01 Andrzej Lawa
- 18.08.10 14:15 AL
- 18.08.10 14:24 z
- 18.08.10 14:30 Agent
- 18.08.10 16:58 J.F.
- 18.08.10 19:16 Tomasz Pyra
- 18.08.10 19:30 Michał Gut
- 18.08.10 19:30 Tomasz Pyra
- 18.08.10 19:32 Michał Gut
- 18.08.10 19:36 waperr
- 18.08.10 19:55 z
- 19.08.10 00:15 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=