  • Data: 2018-12-21 18:05:57
    Temat: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ale udowodnij, że nie jest jak napisałem :)

    > Opiszę jak to wygląda na przykładzie gdy abonent Orange wysyła SMS-a do abonenta
    Play, spokojnie możemy założyć, że są to abonenci stacjonarni.
    > Abonent Orange (nadawca) wysyła smsa do abonenta Play (odbiorca).
    > SMS trafia do SMSC Orange, tam jest analizowany numer routingowy odbiorcy.
    > Zostaje rozpoznane, że to jest abonent Play,

    A skąd masz pewność, że zostaje rozpoznany?
    Kilka razy przenosiłem numery i za każdym razem usługa nie działała od
    kilku do kikunastu dni od momentu gdy już miała - połączenia nie były
    kierowane do nowego operatora.
    Po rezygnacji z usługi InternetDSL w Orange hosting działa dalej w
    najlepsze.
    No to dlaczego SMSC ten burdel nie miałby dotyczyć?

    więc SMSC Orange wysyła go do SMSC Play. I tu rola Orange już się
    kończy. Teraz zaczyna już działać tylko SMSC Play. Tam odbywa się
    analiza, czy odbiorca ma aktywną usługę SMS-tekst, czy może trzeba mu to
    "przerobić" na Janinę. Jeżeli są spełnione warunki, o których pisałem
    wcześniej, to SMSC - wysyła tekst do odbiorcy, jeżeli nie, to załącza
    Janinę. Jak widać SMSC nadawcy w tej części w ogóle nie bierze udziału.

    > W telefonii komórkowej jest taka różnica, że z założenia każdy ma tekst i SMSC
    odbiorcy to ostatnie logowanie abonenta (roaming).

    Każdy numer w PLAY jest przez GSM ale faktycznie, może pozwalają
    przełączyć na magnetofon bo np. ktoś może mieć bramkę z podłączonym
    analogowym.
    --
    Olek