    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Sat, 12 Jan 2019 07:36:59 -0800 (PST)
    Subject: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    From: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 09:46:40 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:

    > No, to wiadomo.
    > Ale i tak nie odrazu jest jak pojąć, gdy wszystko cyfrowe, a jeszcze jakieś
    > translacje (nie krotnice?), jakoś mi tak zapachniało spinaniem 2 urządzeń
    > cyfrowych przez konwertery C/A, połączeniem analogowym z A/C i dalej znów
    > cyfrowo... Nie dało się zrobić sygnału od początku cyfrowego, gotowy pchnąć
    > traktem (jakim bądź, po odpowiednim przygotowaniu oczywiście, za mojej
    > bytności na WSLR Warszawa mnóstwo traktów cyfrowych szło analogowymi nośnymi
    > i chodziło to OK) i po drugiej stronie wpuścić na łącznicę? Programowo,
> [...]

    Technicznie (u nas) to było tak, że był sobie Strowger. Postawiono EWSD i 5ESS. Oba
    Hosty miały łącza (oddzielne!) do Strowgera z dekadą. Na Strowegerze oczywiście każde
    łącze to translacja (ściana translacji:)). Strowger był sukcesywnie uwalniany, a tym
    samym łącza. W okresie przejściowym/przełączeniowym EWSD z 5ESS były połączone
    właśnie dekadą z uwolnionego Strowgera. Trwało to tylko chwilkę i nie ma co z tego
    robić afery :)
    Hosty zawsze miały wszystkie niezbędne sygnalizacje, włącznie z S7. Inną sprawą było
    to, że regulator nie nadążał z przydzielaniem punktów sygnalizacyjnych, więc
    siódemka, w niektórych wypadkach, była odkładana na później.

    Ircys