    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    Date: Sat, 12 Jan 2019 23:00:48 +0100

    (QP... arghh...)
    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:299ebaef-7ed6-4295-a455-7de0d9df9483@googlegrou
    ps.com...
    Technicznie (u nas) to było tak, że był sobie Strowger. Postawiono EWSD i
    5ESS. Oba Hosty miały łącza (oddzielne!) do Strowgera z dekadą. Na
    Strowegerze oczywiście każde łącze to translacja (ściana translacji:)).
    Strowger był sukcesywnie uwalniany, a tym samym łącza. W okresie
    przejściowym/przełączeniowym EWSD z 5ESS były połączone właśnie dekadą z
    uwolnionego Strowgera. Trwało to tylko chwilkę i nie ma co z tego robić
    afery :)
    Hosty zawsze miały wszystkie niezbędne sygnalizacje, włącznie z S7. Inną
    sprawą było to, że regulator nie nadążał z przydzielaniem punktów
    sygnalizacyjnych, więc siódemka, w niektórych wypadkach, była odkładana na
    później.

    ==============

    Spoko, wiem, że bywają różne sytuacje i nie zawsze jest dobrze pieprzyć się
    z całością, bo im więcej spraw, tym większe ryzyko błędu.
    Uwalniane łacza nie ma sprawy, warto wykorzystać, bo najważniejsze, aby
    łączność była pewna, niezależnie, czy łączyła by "siódemka", czy pani Basia,
    dostając na ekraniku info "włóż wtyczkę 17 do gniazdka 45 i wybierz cyfry
    ABCXYZ" (czyli taki automatyczny półautomat...)
    Jednak ja miałem na myśli łacza od początku, w nowej relacji, cyfrowe, a
    odpalane właśnie dekadą. A z tą tymczasowością, to parę miesięcy potrafiło
    to trwać.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.