eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik 1f z wył. odśrodkowym › Re: Silnik 1f z wył. odśrodkowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!
    feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Silnik 1f z wył. odśrodkowym
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <57926b72$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
    <57926fab$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Fri, 22 Jul 2016 21:14:18 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <57926fab$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <57927088$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.248.204
    X-Trace: 1469214856 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 83.11.248.204:53285
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1871
    X-Received-Body-CRC: 1619516367
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:703066
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-07-22 o 21:10, MiSter pisze:
    > W dniu 2016-07-22 o 20:52, Robert Wańkowski pisze:
    >> Jaka jest wyższość/niższość silnika z uzwojeniem rozruchowym załączanym
    >> wył. odśrodkowym, nad takim z kondensatorem podłączonym permanentnie?
    >> Tak mnie naszło widząc przed chwilą silnik z wył. odśrodkowym.
    >> Trochę skomplikowane. Czyżby ta komplikacja dawała jakieś plusy
    >> dodatnie?:-)
    >
    > Dawno dawno temu (po wojnie) gdy produkcja przewodów nawojowych była
    > stosunkowo prosta, tania i technologicznie opanowana, a przemysłu
    > elektronicznego jeszcze nie było, taniej było zbudować silnik z fazą
    > rozruchową w postaci indukcyjności i koniecznego w tym wypadku
    > wyłącznika w stosunku do silnika z drogim kondensatorem zazwyczaj za
    > dewizy.
    >
    > Teraz jest zupełnie odwrotnie :)

    Ten, który widziałem miał dwa kondensatory i odśrodkowy wył.

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: