  • Data: 2017-09-08 15:53:52
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-08 o 11:24, p...@g...com pisze:
    > --Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak
    > też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają
    > 30 razy bardziej, niż deklarowane.
    >
    > oczywiscie a Ty w ramach protestu zezlomujesz auto na wlasny koszt, nie rozsmieszaj
    mnie :-)

    > --Chętnie tylko ustawiają się po kasę, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie?
    >
    > zaplaciles za E5 i ma byc E5 a nie jest, to dosc proste

    Janusz tak nie myśli. Janusz myśli tak:
    "Mam w D ile trucizn pierdzi mój samochód. Przecież to nie ja wdycham
    spaliny zostawiam za sobą do wdychania dla innych. Ale można wyrwać
    kilka groszy, to trzeba".

    Społeczeństwo ustawami wybranej przez siebie władzy zgodziło się, że
    nowy samochód z fabryki dopuszczony do ruchu wyjeżdżając na drogę ma
    prawo wydzielać nie więcej niż przewiduje norma E5. A tymczasem Janusz
    jadąc swoim samochodem zostawia za sobą 30 razy więcej trucizn, niż
    zostało mu pozwolone. Z tego tytułu Janusz nie ponosi żadnych
    negatywnych konsekwencji finansowych na rzecz społeczeństwa, ani nikogo.
    Ewentualna kasa z odszkodowania od VW dla Janusza, to dla niego "czysty
    zysk". A raczej mocno nieczysty.