    From: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skutki jazdy po alkoholu [było: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego
    Roku]
    Date: Thu, 02 Jan 2014 18:47:37 +0100

    W dniu 2014-01-02 17:41, Pawel Mojski pisze:
    > Witam Panowie;
    >
    > Przeczytałem większość tego wątku (nie sposób całego gdyż ten cały
    > czas się rozwija) i postanowiłem dołożyć do tego swoje 2 słowa gdyż
    > dochodzę do wniosku że większość z Was nie wie o czym pisze. Otóż
    > jestem osobą która dwukrotnie w swoim życiu została zatrzymana za
    > jazdę pod wpływem - [...]

    > Ja osobiście uważam że nie tędy droga. Nie wiem co można
    > zaproponować, ale według mojej skromnej opinii aktualny trend
    > niczego, w myśleniu pijanych kierowców tak naprawdę nie zmieni.
    >
    > Pozdrawiam i oczekuję zbutowania; Paweł Mojski

    Jeden po pijaku idzie spokojnie do domu spać, drugi idzie w miasto
    dymić, trzeci (spokojny) stwierdza że po połówce spokojnie wróci
    prowadząc auto do domu i często tak się dzieje że wraca i jest OK.
    Ale są tacy, co szukają wrażeń po pijaku. Skaczą po murkach, dachach,
    ryja drą itp ale to na pieszo więc zbytniej szkody nie ma. Gorzej jak
    taki ma auto pod ręką i głupią dupę z boku.

    Mnie się często zdarzało jeździć po piwie dwóch i to było dla mnie normalne.
    Ale 10 lat temu baba wjechała mi w dupę. Szybko przyjechali chłopaki z
    drogówki bo byli blisko. Dmucham 0,45 Na 6 miesięcy zatrzymane prawko,
    mandat to jakieś 300zl sąd zasądził. Oczywiście jeździłem bez prawka,
    nawet za granice mi się zdarzyło.
    Od tego zdarzenia do dzisiaj, ani razu nie prowadziłem po alkoholu a
    miałem pokusy.

    Myślę że nie ma na to recepty by odsiać takich którym odpierdala po pijaku.
    Tu raczej jest robota by społeczeństwo uświadamiać że jest
    odpowiedzialne za takie tragedie. Bo sam ten bandyta nie pił i sam nie
    jechał. Na pewno są świadkowie którzy widzieli bądź wiedzieli że będzie
    prowadził po pijaku i nie było reakcji.
    Innych pomysłów nie mam.
    --
    Krzysiek