  • Data: 2019-06-15 01:06:24
    Temat: Re: Skutki tempriczerowego wzrostu/przerostu...
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej celuję w kolejny Android, nie zaś w umierający Ajfon...

    Co to znaczy umierający Ajfon? W jakim sensie?

    Nie wiem po co to rozpowiadanie kolejnych bredni. Byle iPhone w etui
    typu "skin" przeżyje więcej niż niejedno urządzenie z Androidem.

    W obydwie strony jest to generalizacja, gdyż każde urządzenie jest inne
    i inaczej upada :)

    Mogę powiedzieć, że kolega ma iPhone 8 (póki co szkoda mi na niego kasy,
    skoro mam 6S) i upadł mu kilka razy z całkiem dużej wysokości - oprócz
    kilku otarć etui i zarysowań tylnego aparatu, nic się wielkiego nie stało.

    Nie wiem skąd te pierdoły o "kruchości" iPhone'ów. Jak dla mnie to jest
    zwykły hejt na daną markę.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]