  • Data: 2019-06-18 02:58:02
    Temat: Re: Skutki tempriczerowego wzrostu/przerostu...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-17, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" taTNE.58191$m...@f...ams1

    > Ciężkie próby... ;)

    Pierwsze z brzeegu.

    ndor

    rket-share-held-by-smartphone-vendors-since-4th-quar
    ter-2009/

    > Ładny, bo nieczytelny czy płatny? Zamieszczasz takie linki,
    > aby za jakiś czas uważano, że naprawdę pokazałeś coś ciekawego?

    ? co jest w tych linkach takiego złego, że zaczynasz uderzac w tony
    osobiste? Myślę, że jest czytalne dla średnio-rozwinietego oranguata,
    ale oczywiście moge się myslic, bo mam takich oragutanów w otoczeniu z
    którym wchodze w bezpośrednie interakcje pewien deficyt.
    A czy jest, platny to nie wiem, ale zakładanie, że skoro płatny to fałszywy,
    to jest domena w której też nie będą mógł pomóc.

    > Za jakiś czas nadal będą dostępne statystyki. Wg mnie ten przekaz:
    > https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-48
    73-8bc5-405211db13a2/spidersweb/2018/02/android-iOS-
    udzialy-rynkowe-2017-gartner-google-apple-3.jpeg

    > https://www.spidersweb.pl/2018/02/android-ios-udzial
    y-rynkowe.html

    > jest ładny, bo czytelny i bezpłatny.

    Tak, i pokazuje dokładnie to co w linkach, które wkleiłem przy czym co
    odrobinę kuriozalne biorac pod uwagę ton Twojej wypowiedzi, akurat
    "Twoje" linki pokazują umocnienie Apple, a moje pewien spadek.

    > Samsung spada? -- tego nie kwestionuję.
    > Choć z innej strony patrząc -- jak ma nie spadać,
    > skoro coraz więcej producentów oferuje Androidowe
    > urządzenia?

    Ale do Apple taka reguła się nie stosuje mimo, ze wzrost liczby
    produkowanych smatfonów przewyższa zapewne wzrost populacji? :)

    > Rozmowa z [zacietrzewieńcami?] entuzjastami jest trudna.

    Wydawało się, że jednym z nich nie jesteś. W sumie ciekawe jakie ten
    Apple potrafi budzić emocje i z czego to tak naprawdę wynika.

    > Patrząc na trendy -- iOs spada. I też raczej nic w tym dziwnego,
    > skoro iOsa mają iPhony, zaś Androida -- niemal cała reszta.

    No widzisz, a wcześniej kliknęło tylko z Samsungiem.

    --
    Marcin