    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Smarowanie pompki na wiertarkę
    Date: Mon, 25 Aug 2014 07:57:23 +0000 (UTC)

    Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > A Ty chcesz tego używać do ciągłej pracy?

    Chciałem, ale przemyślałem i to się chyba po dniu ciągłej pracy rozwali...

    Mam pompkę wirnikową (obiegową do CO), ale ona jest za słaba do mojego
    rozwiązania. Myślę żeby dać jej większe napięcie (z autotransformatora),
    zwiększyć jej moc o 25% - ale to silnik klatkowy, szybciej nie będzie,
    będzie po prostu mocniej... nie wiem czy to coś da.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/