  • Data: 2018-11-26 21:49:23
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "Robot" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:pthl8b$ph1$1@node2.news.atman.pl...

    > Tu jakiś Hindus odrobił za ciebie zadanie domowe:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=QTyLHhTqQ6I

    Na filmie wyraźnie widać (zrobiłem zrzut ekranu i powiększyłem),
    że napis, w który on klika to All settings a nie Quick settings.
    Właśnie o pozycjach na tej liście pisałem. Przy okazji w WP 8.1
    są kafelki a nie ikony.
    Napisz proszę co ja robiłem inaczej niz jest na filmie.???
    Przeciez on też tylko pokazuje udowstępnianie internetu/internet sharing
    i ewentualną zmianę hasła.
    U mnie "Rozgłaszanej nazwy" na liście dostępnych sieci w XP nie ma.

    Pzdr.
    Robot

    Udostępnianie internetu/internet sharing jest u mnie w