eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartphone do 300zł › Re: Smartphone do 300zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Olo <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartphone do 300zł
    Date: Mon, 11 Dec 2017 21:04:17 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 59
    Message-ID: <p0moc7$s6o$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5a2ed14d$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a2edad1$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: olo.netburg.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1513022664 28888 91.189.6.134 (11 Dec 2017 20:04:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Dec 2017 20:04:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.10) Gecko/20050716
    Thunderbird/1.0.6 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <5a2edad1$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 171211-6, 2017-12-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1083833
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-12-11 o 20:21, PlaMa pisze:
    > W dniu 2017-12-11 o 19:41, PlaMa pisze:
    >
    > Zaproponowałem jej TP-Link Neffos Y5 ... Co myślicie? Wydziedziczy mnie
    > po miesiącu użytkowania? :)

    Napiszę czego nie kupować.
    Pod koniec sierpnia kilka godzin przej wyjazdem za granicę moja małżonka
    w złości rozbiła swojego asusa, ponieważ była niedziela a markety
    działają tylko do godz. 21, zaistniała konieczność natychmiastowego
    zakupu jakiegokolwiek telefonu na którym będzie działał messenger i
    facebook. Do tego miał to być tani telefon, który ewentualnie będzie
    służył do czasu naprawy asusa a później jako awaryjny w domu. Ponieważ
    jak pisałem na decyzję było tylko kilkanaście minut wybór padł na Kiano
    Elegance 5.5 za 350 zł.
    (https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/kiano-el
    egance-5-5-czarny.bhtml)
    kupione zresztą w tym sklepie. Po pomacaniu telefonu wydawał się idealny
    - duży z ładnym wyświetlaczem, dosyć czystym dźwiękiem i w miarę jako
    taką pamięcią. Ponieważ czas naglił zakup został dokonany. Na początku
    było ok. Po kilku dniach okazało się, iż z każdym dniem, na co raz
    większej części ekranu przestaje działać dotyk - wzdłuż prawej krawędzi
    i zaczyna być problem z uruchamianiem aplikacji a nawet wyborem pozycji
    z książki telefonicznej. Po powrocie do PL od razu wjazd do sklepu z
    reklamacją (nie minęły nawet 3 tygodnie od zakupu). Na dzień dobry
    zostałem poinformowany, iż czas naprawy 14 dni jest tylko czysto
    teoretyczny gdyż telefony tej firmy nie mają serwisu w PL. :( Po
    tygodniu sms ze sklepu, iż telefon jednak wrócił z naprawy i jest do
    odebrania. Krótka wyprawa do sklepu, telefon w dłoń i widzę że wymienili
    wyświetlacz. Myślę OK, postarali się i firma nie jest do d..y jak co
    niektórzy piszą na różnych forach. Powrót do domu, włożenie karty sim i
    próba dzwonienia. Niby wszystko jest OK, tylko nie słychać rozmówcy.
    Krótkie pogrzebanie u ustawieniach telefonu i okazuje się, iż podczas
    wymiany ekranu uszkodzili lub nie został podłączony wewnętrzny głośnik
    (telefon w trybie głośnomówiącym działał znakomicie) do tego minimalnie
    nie został spasowany ekran z resztą obudowy. No cóż myślę kolejna
    naprawa jednocześnie próbuję wcisnąć ekran w obudowę. Minimalny nacisk
    palca na ekran i .... gówniany ekran pęka pod naciskiem. Wkurwiony ma
    maxa następnego dni znów jestem w sklepie z reklamacją. Nawet przyjmuje
    mnie ten sam sympatyczny sprzedawca. Niestety uszkodzenia mechaniczne
    (pęknięcie) nie jest objęte reklamacją a do tego już mi sklep, przez to
    uszkodzenie, nawet nie pomoże w kontakcie z serwisem. No cóż 350 zł
    poszło się paść. Dla zasady pojechałem jeszcze do nieautoryzowanego
    serwisu co naprawia telefony z połowy kraju. Tam uprzejmy pan bez
    problemu przyjął asusa (mówiąc, że nie będzie tanio) jednak jak mu
    pokazałem kiano, powiedział że za żadne pieniądze się nie podejmie
    naprawy, bo sprzęt nietypowy, mało do niego części a do tego jest
    montowany w jakiś badziejasty sposób iż naprawa jednej części kończy się
    uszkodzeniem innej (nawet to się zgadza z tym co zrobił serwis). Więc
    mam praktycznie nowy telefon, który nadaje się do kosza.

    Sorry za przydługie opowiadanie ale może komuś się przyda i wyleczy go z
    kupowania barachła.
    Dla potomności dodam jeszcze, iż pan z serwisu powiedział, iż kupuje się
    telefony których jest masa na rynku i są najpopularniejsze u nas
    (samsung), gdyż nie ma problemu z nowymi częściami zamiennymi lub
    zepsutymi telefonami na dawców i naprawa (wymiana wyświetlacza) kosztuje
    często kilkadziesiąt złotych a nie kilkaset, jak w przypadku asusa.

    Olo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: