  • Data: 2019-07-08 19:15:54
    Temat: Re: Smartphone do wysokości 140 mm
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.07.2019 13:41, z wrote:
    > W dniu 2019-07-07 o 21:57, J.F. pisze:
    > Być może nie jestem jeszcze biegły ale ilość  reklam w androidzie jest
    > dla mnie ZA WIELKA. Na PCecie sobie jakoś radzę
    Od kilku lat używam smartfonów z blokadą reklam za pomocą własnego pliku
    hosts i (prawie) nie widzę problemu :)
    Do tego przeglądarka z możliwością blokowania reklam. Choć tutaj zdarza
    mi się działać zbyt "agresywnie" i czasami niektóre strony nie działają
    do końca prawidłowo.
    Bez roota, to trzeba używać aplikacji tworzących "niby-VPN", który
    pozwala na ingerencję w przesyłane dane, m.in. na blokowanie żądań na
    czarną listę adresów. Na przykład wspomnianą aplikację "Blokada".