  • Data: 2017-12-06 13:12:00
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7fa88310-fce8-4d58-b342-c306786f72ce@go
    oglegroups.com...
    >http://24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/smierteln
    y-wypadek-w-kliniskach/
    >mozna sie z tego wymiksowac ? zalozmy ze babka w Borze spanikowala
    >widzac wbijajacego sie TIR-a i zmienila pas bez sygnalizowania.
    >2 promile i 200 km/h uznajmy poki co za pewnik.

    Dziwne to mi sie wydaje, bo niby czemu "sprawca wypadku", skoro z
    opisu wynika, ze mu droge zajechano.

    Chyba ze bora zmienila pas z odpowiednim zapasem, a Dorian za szybko
    jechal, i w dodatku pijany - to sie tak latwo nie wymiksuje.

    Ciekawe co sie dalej dzialo, ze ten z tylu przezyl, a pasazer bory nie
    ..

    > Aha i dlaczego w Niemczech nie ukrywaja jego facjaty ? mamy lepsza
    > ochrone wizerunku niz przodownik UE ?
    >http://www.focus.de/kultur/vermischtes/tom-swoon-po
    lnischer-star-dj-soll-toedlichen-autounfall-verursac
    ht-haben_id_7943650.html

    Moze maja lepszych prawnikow, i wiedza, ze ich nie zaskarzy :-)

    J.