  • Data: 2017-12-06 14:12:07
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nie trzeba być znawcą wielkim, wystarczy przeciętnym, by nie
    >wypisywać bredni podważających winę sprawcy. Doszło do rażącego
    >naruszenia przepisów, którego skutkiem był wypadek prowadzący do
    >śmierci.

    Jak czytam "Ze stacji paliw wyjeżdżała ciężarówka. Kierowca
    nadjeżdżającego od strony Goleniowa VW bora zmienił pas ruchu, by
    umożliwić kierowcy samochodu ciężarowego wjazd na drogę. W tym
    momencie w tył volkswagena z ogromną prędkością wjechał VW scirocco"

    to dla mnie jest jasne kto tu jest winny.

    Ale pismaki juz nie raz napisaly calkiem inaczej niz bylo, wiec moze
    bylo inaczej.

    J.