  • Data: 2018-06-27 14:59:27
    Temat: Re: Sony DSC-RX100
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.06.2018 21:06, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Może troszkę dorzucisz i zastanowisz się nad Lumixem LX100? Mam, i
    > bardzo sobie go chwalę

    Podczepię się pod temat.
    Bo już miałem kupować zestaw
    D5600 BODY ~2500 (- wakacyjny nikon cacheback -430zł, w tym momencie nie
    opłaca się kupować popularnego u nas D5300)
    Sigma 17-50 mm f/2.8 EX DC OS HSM ~1450
    ~= 3520zł

    Trochę drogo wychodziło więc w główkę się drapałem od miesiąca.
    A tutaj kolega wyskakuje z Lumixem LX100, który wydaje się spełniać
    wszystkie moje wymagania i 1k zł mniej.

    Użyteczna ogniskowa, lekki, całkiem spora matryca (chociaż tutaj marzyła
    mi się APS), jasny obiektyw (pozwoli robić zdjęcia w domu bez flesha,
    mam nadzieję, w razie draki widzę że ma stopkę :D).

    A6000 też rozważałem, ale tam są strasznie drogie fajne obiektywy za
    ~3.5k nie mogłem złożyć jasnego zestawu.

    A... bo szukam czegoś do robienia zdjęć dzieciom.
    --
    GreDi