  • Data: 2014-10-17 11:45:07
    Temat: Re: Sprawność ładowania akumulatorów Li-Ion
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości
    J.F. napisał(a) :

    >Eeee... ładunek, to energia. Albo czegoś nie rozumiem.

    Ladunek to prad * czas.
    Energia to prad * napiecie * czas.

    >Paru dni? To jak to działa?

    Laduje, rozladowuje, liczy mAh ... tylko ladowanie moze trwac 3h,
    rozladowanie 6h, a trzeba pare razy powtorzyc dla rzetelnosci i
    jeszcze pilnowac, bo automatycznie przechodzi do nastepnej fazy i
    kasuje wynik.

    Tylko to NiMH - tam ladowanie ma nadmiar ladunku. Ale moge przerywac
    wczesniej, tylko budzik trzeba..

    J.