  • Data: 2019-05-15 14:00:39
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Peter" <p...@o...pl> wrote in message
    news:5cd9b253$0$17353$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mam 20 letni SIM złoty numer, chciałbym go sprzedać, jak to zrobić
    > prawidłowo.
    >
    > Oceniam jego wartość na powyżej 2000zł (a może 20000 sądząc po cenach na
    > allegro)
    >
    > Myślałem zrobić aukcję z wymogami że nabywający idzie ze mną do punktu
    > operatora i przepisuje sim + normalna umowa kupna sprzedaży z podpisem i
    > datą.

    Myślę, że dla osiągnięcia dobrej ceny w aukcjach internetowych istotne
    jest dopuszczenie do transakcji wielu potencjalnych nabywców z jak
    największego obszaru Polski. Ograniczanie nabywców do Twojego miejsca
    zamieszkania przez wymóg osobistego przepisania nazwiska na karcie,
    zwłaszcza jeśli mieszkasz w małym mieście, drastycznie będzie limitować
    liczbę potencjalnych nabywców a tym samym ograniczy maksymalną
    cenę jaką osiągnąłbyś w aukcji numeru.

    Proponuję jednak wymyślić coś, co pozwoli Ci na finalizację transakcji
    zdalnie, bez konieczności wizyty u Ciebie. No chyba, że zaoferujesz
    wizytę u kupującego w dowolnym miejscu w Polsce - to też jakaś opcja,
    jeśli masz dużo wolnego czasu i lubisz podróżować :-)))

    p.s. 601-701-801 to jest złoty numer?? Naprawdę??