  • Data: 2019-05-21 11:12:55
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" KAyEE.291247$K...@f...ams1

    Skąd ta oczywistość? Z treści postu rczej nie wynika. ;)

    > Jedyny sens i to ograniczony ma MZ skojarzenie z nazwą, o ile ktoś w
    > ogóle jeszcze skojarzy: 1800-62529 aka 1800-malarz

    Niejeden skojaŻy. ;)

    Proste numery łatwiej zapamiętać, dlatego łatwiej zadzwonić
    pod złoty numer niż pod tombakowy. Niby trudność dodana
    niewielka, ale w niektórych sytuacjach może zaważyć.

    Czego spodziewać się po usługodawcy, który nie oferuje łatwego numeru?

    Pół biedy, gdy do kogoś dzwonimy często -- mamy wówczas jego numer
    (może i skomplikowany) zapisany w telefonie i wywołujemy ów numer
    prostym sposobem. Gorzej, gdy mamy wklepać numer cyfra po cyfrze...

    Zapamiętasz bez trudu 9 cyfr? Ja -- niekoniecznie. Wpisując kody
    SMS, gubię się przy takich długich. Do 6 cyfr -- OK. 4 cyfry
    chyba zapamięta każdy. Prawdopodobieństwo pomyłki rośnie bardzo
    szybko wraz ze wzrostem liczby cyfr do zapamiętania, dlatego
    numery złote są raczej w cenie.

    VM oferował swego czasu numery typu ABC xx yy zz.
    2nr oferował bardzo długo łatwe numery. (dwa razy
    mi przepadły)

    --