    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Staroć z jak najlepszym USb OTG
    Date: Mon, 12 Mar 2018 21:57:12 +0100

    On 3/4/2018 11:43 AM, J.F. wrote:
    > Przeciez i tak musisz to ladowac, bo inaczej sie szybko rozladuje.

    Panel jest całkiem spory, coś pod 30W. Dysk właczany tylko okresowo w
    celu zrzucenia nagrania raz na jakiś czas. Podstawowa rejestracja na
    karte (małą) SD.

    > Wiec trzeba zaczac od huba OTG z ladowaniem.

    Problem w tym ze huby OTG z ladowaniem zazwyczaj mają kłopot z
    ładowaniem ogólnie, ładują tylko konkretne modele, bywa że mają
    przelaczniki dla różnych modeli z przyczyn kompletnie niepojetych.

    > Albo po prostu kup karte 128G ... o ile telefon obsluzy.

    Nie wiem, ale drogie są. No i 128 to nie kilkaset.

    > Tak swoja droga to kiedys chyba widzialem tablet i klawiature
    > podlaczona do zwyklego huba i ten hub zasilany, i ladowal tablet.

    Niektóre się da. Obecnie mam telefony bodaj 5 producentów w domu z OTG i
    ani jeden nie daje się ładować w trakcie używania OTG. Żałosne. Za to
    jeden ma takie śmieszne ikonki, co rekompencuje mi całkowicie brak
    ficzerów ... co za czasy.