  • Data: 2018-01-15 16:08:20
    Temat: Re: Stary laptop i nowy dysk SSD SATA
    Od: Chris <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-11 o 19:13, Pszemol pisze:
    > Być może błedem było instalowanie 64-bitowego Windows 7? Kto wie, może
    > sterowniki do pewnych rzeczy są tylko w wersji 32-bit i nie mogą być przez
    > to użyte w instalacji 64-bitowej?

    Tak trudno wejść na stronę SONY i pobrać?

    https://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=VGN
    CR590&template_id=1&region_id=1&tab=download#/downlo
    adTab

    Select - W7 64bit i pobieramy co chcemy, wszystko to co przy factory
    tylko podzielone na kategorie.

    Druga opcja to VAIO CARE (o ile pamiętam) które samo szuka tego czego
    brakuje z biblioteki SONY.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein