  • Data: 2018-01-24 00:59:13
    Temat: Re: Stary laptop i nowy dysk SSD SATA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:p3e2f4$gkh$1@dont-email.me...
> [...]
    >>> sterownikami. Aktualnie jest tam Win7 ale nie dziala kamera i inne

    > I tą ścieżką poszedłem...
    > Ściągnąłem exe ale opcja /x działała kiepsko.
    > Użyłem jakiegoś uniextractor i ładnie rozpakował do podkatalogów różnych
    > wersji językowych (opcja /x wywalała pliki o identycznych nazwach do tego
    > samego katalogu).
    > Kamerka działa pod Windows 7 64-bit Ultimate :-)
    >
    > Jest więc duża szansa, że uda się uniknąć stadium recovery oryginalnej
    > Visty!

    No więc udało się. Poszło z płyty Win7 Ultimate 64-bit.
    Dociągnięte drivery od Visty wydłubane UniExtractorem.
    Reszta softu dociągnięta z tego samego esupport Sony
    tym razem już dla Win7 po ludzku i szafa gra i bucy.

    Jakiego antyvira polecacie dla Win7 64-bit na takim starym sprzęcie?
    Wiem, że AVG słabo wyłapuje a znowu Symantec przymula całego pc.
    Czego używacie?