  • 101. Data: 2010-09-28 02:15:54
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-27 10:42, b...@g...pl pisze:

    > jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie wiem
    > jaki masz silnik bo nie doczytalem - ale trzeba przejechac spory dystans aby
    > zbilansowac ubytek mocy wynikajacy w Twoim przypadku z 3 porannych rozruchow,
    > po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow, gdybys pojechal tuz po 800 m
    > drogi powrotnej akku bylby OK.

    Ciekawa teoria, ale muszę Cię z przykrością poinformować że to błędna
    teoria. Jeżdżąc codziennie kilkadziesiąt kilometrów spokojnie doładuje
    akumulator, nawet jak będzie odpalał kilkadziesiąt razy dziennie pojazd
    i jechał 500 metrów. Oczywiście pod warunkiem, że ma sprawny alternator.

  • 102. Data: 2010-09-28 03:26:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Katanka wrote:

    > Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie
    > uświadczyłem. Oby kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo.
    > Chyba nie jest źle z tymi usterkami. Co myślicie?

    Ja pierdziu.
    To ja chciałem mojego wiekowego (siedmioletniego) sebringa na to
    zmieniać.

    Kurka, przy przebiegu 115 tysięcy - czasem zaskrzypi zatrzask pasa, jak
    się ociera o skórę fotela. A i to tylko latem, jak jestem lekko ubrany.

    I tak myślę, myślę, co jeszcze... O! czasem w zimie stukną mi w
    bagażniku klucze pod kołem, jak jest zimno to się luzują na mocowaniu.

    I to wsio...
    Chrzanić, musiałbym dołożyć z 80k pln, żeby mieć takie jazdy po roku?

    Ech, szkoda, tak mi się ten mondek spodobał.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 103. Data: 2010-09-28 03:30:55
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w=?iso-8859-2?Q?tym_czasie?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Katanka wrote:

    > Za kilka dni wszystkie te wady zgłoszę i niech panowie w ASO to
    > naprawiają w ramach gwarancji.

    Z ciekawostek:
    teśc ostatnio wymienił przednią część pokrywy deski rozdzielczej w
    Corolli Verso. Też jakoś tak roczna.
    Stała na słońcu w chorwacji i się strasznie nagrzała i letko wygięło.
    Widać było na łączeniu ze odstaje na parę mm. Pokazał to w serwisie na
    przeglądzie i bez słowa wymienili ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 104. Data: 2010-09-28 03:46:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-28 03:30, Massai pisze:

> [...]
    > Stała na słońcu w chorwacji i się strasznie nagrzała i letko wygięło.
    > Widać było na łączeniu ze odstaje na parę mm. Pokazał to w serwisie na

    Z chińskiej plasteliny samochód zrobiony :)

  • 105. Data: 2010-09-28 06:57:21
    Temat: Re: Stuknelo 40 tysięcy km - pods
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Filip KK wrote:

    > Z chińskiej plasteliny samochód zrobiony :)

    Eee, raczej dwa różne materiały - z przodu pod szybą jakiś gładki
    plastik, bliżej siedzeń - taki chropawy.

    A nagrzał się jak piec hutniczy...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 106. Data: 2010-09-28 06:58:28
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - pods=?ISO-8859-2?Q?umowanie_usterek_w_tym_czasie?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mikołaj Tutak wrote:

    > LPG przy ~16kkm/rok?!

    Jeszcze pewnie fabryczna, za 6k pln ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 107. Data: 2010-09-28 07:01:05
    Temat: Re: ?anie usterek w tym czasie
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MariuszM wrote:

    > Zasadniczo się z Tobą zgadzam, ale....
    > Kiedyś mieszkałem koło szkoły podstawowej, umieszczonej w środku
    > osiedla. Codziennie rano, przed 8.00, tabuny rodziców
    > podjeżdżały pod samą szkołę samochodami, blokując wąskie
    > uliczki osiedlowe i generując ruch pod oknami. Dodam, że korzystali
    > z dróg należących do mojej spółdzielni, na których wprowadzono
    > zakaz ruchu pojazdów bez identyfikatorów. Olewali to, bo nie było
    > przepisów.... Od dużego parkingu, gdzie mogli się spokojnie
    > zatrzymać i przejść spacerkiem, było 200-300m.

    Wiesz, jeśli to szkoła publiczna, to prawnie ograniczenie dojazdu
    mogłoby się okazać dość trudne.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 108. Data: 2010-09-28 09:56:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 05:01:05 +0000 osobnik zwany Massai
    wystukał:

    > Wiesz, jeśli to szkoła publiczna, to prawnie ograniczenie dojazdu
    > mogłoby się okazać dość trudne.

    yyyyy? A co ma do tego publicznosć szkoły? oczywiście nie da się zakazać
    dojazdu zupełnie bo przecież muszą wjechać służby miejsckie itp. ale o
    tym kto może a kto nie decyduje zarządca terenu, a tu jak rozumiem nie
    jest nim szkoła.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 109. Data: 2010-09-28 10:47:19
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Nie przejmuj się. To duże i skomplikowane auto.
    Moim zdaniem porównania można robić tylko w przypadku
    podobnych aut (segment, cena). Z tego, co wyczytałem
    i z mojego doświadczenia wygląda, że jest mało awaryjny
    (w moim jeszcze nic się nie dzieje :-) , ale mam ok. 20kkm).

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 110. Data: 2010-09-28 11:13:50
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-27 19:49, hamberg wrote:

    > az przetarlem oczy ze zdumienia - ze niby w scierce takie super
    > plastiki? wszystkie jakie znam to mialy pekajace plastiki robione
    > chyba z najtanszych odpadow...

    może super to nie, ale nic się nie rozlatywało i w kabinie po 500kkm
    cicho - to chyba duży plus?