  • 111. Data: 2010-09-28 11:25:04
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Więcej wad nie stwierdziłem.

    W moim F Focusie po ponad 6 latach i 120tkm nie miałem nawet 10% tych
    problemów.

  • 112. Data: 2010-09-28 12:41:47
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-09-28 00:57, Filip KK pisze:

    [cut]

    > Huk może i owszem ale skąd ten trzask wymyśliłeś? :)

    Nie jestem zbyt dobry w dzwiekonasladownictwie, chodzilo mi raczej o
    standardowe dzwieki wpadniecia w spora dziure :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 113. Data: 2010-09-28 13:45:11
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-09-2010 23:50, Filip KK pisze:

    > Jaki miał silnik i który to był rocznik?
    1,4 75KM, 2000 r.
    Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
    rozrządu.

    > Tak, to norma. Mechanizm z chińskiego aluminium.
    Nie, to kwestia błędu w projekcie.
    Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
    nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
    się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.
    Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
    trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
    stało).

    > Z tyłu to rzadkość, musiało coś być spierdolone.
    Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
    chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
    wszystko nasmarowane.

    > Żadna norma, pierwsze słyszę.
    Poczytaj forum, są całe manuale opisujące jak to rozebrać, na co
    wymienić. Oczywiście VW wymyśliło diodę w obudowie, za 50 zeta w ASO.
    Zwykła dioda, taka do wlutowania, kosztuje w sklepie kilkadziesiąt groszy.

    > Jak sprzęgło mogło piszczeć? A może chińskie klocki piszczały? Jakieś
    > Bosza?
    Łożysko piszczało. Zdiagnozowane w ASO, nawet nie pytałem o koszt wymiany.
    Wcześniej myślałem, że to jakiś pasek, rolka....po wymianie rozrządu i
    napinaczy paska nic się nie zmieniło.

    > Nie wiem akurat o co tutaj chodzi.. Ja w swoim nie miałem problemów z
    > hamulcami. Ani kumple w innych golfach też nie mieli problemów.

    Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
    szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
    razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
    miedziane.
    W ASO nic nie mówiłem, odebrałem i dokładnie taka diagnozę i rozwiązanie
    zaproponowali mechanicy. Ciekawa zbieżność.

    > Może według Ciebie były dobre, według mechaników nie nadawały się...
    > Poza tym, to nie jest usterkowość pojazdu.

    Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.

    > Jak sam wcześniej wspomniałeś, miałeś problem z mechanizmem wycieraczek,
    > do tego dochodzi ten "mechanizm" o którym piszesz. Podejrzewam, że coś
    > tam musiało być przez "fachowca" ruszane, bo cały zespół różnych rzeczy
    > Ci się psuł w klapie bagażnika.

    Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
    WD40 i się odblokował na jakiś czas.

    Hamulec ręczny używałem.
    Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
    i rozpadła się. Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.
    Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
    tak szybko sparciała.

    M.

  • 114. Data: 2010-09-28 13:47:23
    Temat: Re: ?anie usterek w tym czasie
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 28-09-2010 07:01, Massai pisze:

    > Wiesz, jeśli to szkoła publiczna, to prawnie ograniczenie dojazdu
    > mogłoby się okazać dość trudne.
    Szpitale też są publiczne, a nie pod każdy podjedziesz.
    Jest szlaban, stoi cieć...
    Podjechać może, ale nie każdy.
    M.

  • 115. Data: 2010-09-28 17:11:53
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnia21up.thf.karmmnie@chloru.net...

    tone-potenza-s-02-225-50-16-zr

    > I będzie miała jakieś 5 lat ? ;-)
    >
    > Edit: Pomyliło mi się z S-02 PP i jej następczynią S-03 PP. Jeździłeś na
    > tym ? Jak wypada w porównaniu z RE050 (z RE070 pewnie nie warto bo to
    > inna półka).

    JEździłem, nie ten rozmiar co prawda, ale jeździłem. W porównaniu z RE050 to
    jest przepaść.

    Jurand.

  • 116. Data: 2010-09-28 18:28:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MariuszM wrote:

    > Szpitale też są publiczne, a nie pod każdy podjedziesz.
    > Jest szlaban, stoi cieć...
    > Podjechać może, ale nie każdy.
    > M.

    Jedną kwestią jest wjazd na sam teren instytucji, a drugą -
    ustanowienie drogi koniecznej.

    W tym przypadku jak rozumiem - szkoła i jej teren były otoczone przez
    tereny spółdzielni mieszkaniowej, która porobiła sobie drogi,
    uznała je za wewnętrzne i zakazała ruchu nie-mieszkańców.

    W efekcie nie-mieszkańcy nie mieli możliwości dojechania do szkoły.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 117. Data: 2010-09-28 18:29:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 05:01:05 +0000 osobnik zwany Massai
    > wystukał:

    > yyyyy? A co ma do tego publicznosć szkoły? oczywiście nie da się
    > zakazać dojazdu zupełnie bo przecież muszą wjechać służby
    > miejsckie itp. ale o tym kto może a kto nie decyduje zarządca
    > terenu, a tu jak rozumiem nie jest nim szkoła.

    Z tego co kolega opisał to dojazd do szkoły był przez tereny
    spółdzielni i na tych drogach spółdzielnia ustanowiła sobie zakaz
    ruchu dla obcych.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 118. Data: 2010-09-28 19:27:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 16:29:08 +0000 osobnik zwany Massai
    wystukał:

    > Z tego co kolega opisał to dojazd do szkoły był przez tereny spółdzielni
    > i na tych drogach spółdzielnia ustanowiła sobie zakaz ruchu dla obcych.

    no i? Jej prawo. Jeśli to jest jedyny dojazd to szkoła ma pewnie wisaną
    słuzebność w księdze wieczystej. Jak nie ma to ma problem. Ale i tak nie
    oznacza to, że spółdzielnia nie może ruchu ograniczyć.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 119. Data: 2010-09-28 19:47:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    masti wrote:

> [...]
    > wisaną słuzebność w księdze wieczystej. Jak nie ma to ma
    > problem. Ale i tak nie oznacza to, że spółdzielnia nie może ruchu

    Jak ma wpisaną służebność, to spółdzielna ruchu nie może
    ograniczyć, przynajmniej na tej wydzielonej drodze dojazdowej.

    A jak nie ma wpisanej służebności, to nie sądzę żeby miała
    problem z błyskawicznym uzyskaniem takiego wpisu - szczególnie jak
    szkoła publiczna ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 120. Data: 2010-09-28 20:38:28
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 28.09.2010 Jurand <j...@i...pl> napisał/a:

    > JEździłem, nie ten rozmiar co prawda, ale jeździłem. W porównaniu z RE050 to
    > jest przepaść.

    Przepaść bo ? Charakterystyka taka jak w starych S-02/03 ?

    Jakie rozmiary S-02 i RE050 ?

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net