  • 21. Data: 2010-09-27 01:02:10
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym=?iso-8859-2?Q?czasie?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    > askept finansowy,

    jej... jaki askept? :D
    aspekt!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 22. Data: 2010-09-27 01:06:22
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tymczasie
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Rafał Grzelak"

    >> askept finansowy,
    >
    > jej... jaki askept? :D
    > aspekt!

    Ta drobna literówka blednie przy mojej "kożyści" - eh córka powinna
    teraz chyba mnie odprowadzić do szkoły ;-)

  • 23. Data: 2010-09-27 01:18:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-27 00:59, Rafał Grzelak pisze:

    > Ale w przypadku kiedy odpala sie auto tylko po to, zeby przejechac
    > 1,5km i to na 2 raty... nie chodzi mi tu o askept finansowy, zdrowotny
    > ani ekologiczny. Po porstu gdzie jest sens? :)

    Widać, że nie posiadasz BMW. :)

    Pozdrawiam
    Filip

    --
    Radość to testowanie emocji, a nie tylko samochodu. - BMW.
    Sex jest jak BMW, przyjemność z jazdy.

  • 24. Data: 2010-09-27 01:55:16
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - pods=?ISO-8859-2?Q?umowanie_usterek_w_tym_czasie?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Filip KK wrote:

    > Widać, że nie posiadasz BMW. :)

    No nie. Ani poprzednie, ani obecne, ani prawdopodobnie nastepne to nie
    BMW.
    Moze kiedys... kupie BMW i zrozumiem. :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 25. Data: 2010-09-27 03:13:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-26 21:55, Marcin Kiciński pisze:

    > Akurat mojemu GP też stuknęło 40 tys. km, tyle że od grudnia 2007.
    > Usterki w tym czasie:
    > 1. spalony silnik wycieraczek - wymiana na gwarancji

    1a: Rzecz, która nie ma prawa się zepsuć w żadnym innym aucie nie
    zaczynającym się na literę F.

    > 2. głośny wentylator nawiewu - wymiana na gwarancji

    Może to jakiś błąd produkcyjny wentylatora..

    > 3. sparciała gumowa rurka w okolicach dolotu - wymiana w ASO za 20 PLN

    Po 40 tys km. sparciała gumowa rurka ??? Patrz pkt 1a.

    > 4. urwany kabelek od czujnika ABS

    Sam się urwał? Jeśli tak, patrz pkt 1a.

    Pozdrawiam
    Filip

    P.S> Plastelinowa rurka - to mnie rozbroiło. Żenada.. Ciekaw jestem co
    jeszcze jest z chińskiej plasteliny w tym fi(gr)aciku?

  • 26. Data: 2010-09-27 07:22:07
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie uświadczyłem. Oby
    > kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo. Chyba nie jest źle z tymi
    > usterkami. Co myślicie?

    Bezproblemowo? To auto sypie się - jak piszesz - od nowości.
    Bezproblemowy jest mój hyundai, 42 tys., nawet żarówka się nie spaliła,
    żadnych kontrolek o awarii silnika, nic się nie telepie, nie odpada. Do tego
    przegląd kosztuje 250 zł.

    P.

  • 27. Data: 2010-09-27 07:56:11
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Pan Piskorz wrote:

> [...]
    > spaliła, żadnych kontrolek o awarii silnika, nic się nie telepie, nie
    > odpada. Do tego przegląd kosztuje 250 zł.

    Ok, po kilku postach można chyba przyklasnąć "ford gówno wort" w kwestii
    bezawaryjności :( Jedynie co mi poprawia humor to jazda nim.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 28. Data: 2010-09-27 07:57:19
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Olek wrote:

    > tragedia...

    :(

    > Ja mam nastukane ponad 300 tyś. A6 Avant (stare) i
    > (odpukać) nic poważnego się nie działo. W aucie jest cichutko,
    > plastiki całe, nic nie trzeszczy i nie puka :) Aż strach bierze, jak będzie
    > wyglądało
    > Twoje auto po 300 tyś. km...

    Za 2,5 roku sprzedam. Tyle musi jeszcze pojeździć bez wiekszych problemów.

    > To teraz te auta takie g... robią czy
    > Ford taki jest?

    Chyba mimo wszystko ford.

  • 29. Data: 2010-09-27 07:58:56
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    --=olo=-- dom wrote:
    > (...) Od 1 września, codziennie robię krótkie trasy, bo zawożę córkę
    > do
    >
    > nie przesadzasz z tą jazdą? 500 m do szkoły to jest raptem 7,5 min
    > spacerkiem, kolejne 300 m to 4,5 min - tylko po to kupować auto za
    > ponad 100 kPLN? gdzie sens, gdzie logika? szkoda silnika odpalać na
    > taką "trasę", nawet temperatury nie złapie - niedawno była fajna
    > reklama dnia bez samochodu gdzie gość pytał przez CB o drogę do
    > kiosku na osiedlu - to ty byłeś protoplastą tej reklamy?

    Nie idzmy w tę stronę. Rozmawiajmy o aucie, nie o moim wygodnictwie ;)

  • 30. Data: 2010-09-27 07:59:47
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    J.F. wrote:

    > No tak, ale 4 minuty do szkoly, potem 3m do sklepu, potem 8 minut z
    > powrotem - i juz sie oplaca auto odpalic :-)
    > Poza tym nie klniesz za kasa ze znow pelne rece zakupow a do domu
    > daleko, mimo ze w planach byl tylko chleb i maslo :-)
    >
    > P.S. A swoja droga - wygodna ta corka, albo ojciec przewrazliwiony :-)

    Raczej ojciec wygodny :)