  • 51. Data: 2010-09-27 14:23:15
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin --=olo=-- dom

    > nie przesadzasz z t? jazd?? 500 m do szko?y to jest raptem 7,5 min
    > spacerkiem, kolejne 300 m to 4,5 min - tylko po to kupowaae auto za ponad
    > 100 kPLN? gdzie sens, gdzie logika? szkoda silnika odpalaae na tak?
    > "trase", nawet temperatury nie z?apie - niedawno by?a fajna reklama dnia
    > bez samochodu gdzie go?ae pyta? przez CB o droge do kiosku na osiedlu -
    > to ty by?e? protoplast? tej reklamy? http://tiny.pl/hrb7k

    A co Cię obchodzi czym kto gdzie jeździ? Chcesz to okrążaj ziemię
    piechotą, ale innych nie zmuszaj. A może po prostu Cię nie stać i
    zazdrościsz?

    --
    ignorance is bliss

  • 52. Data: 2010-09-27 14:57:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 27 Sep 2010 01:02:10 +0200, Rafał Grzelak
    <n...@d...com> wrote:

    > jej... jaki askept? :D
    > aspekt!

    Restecp :)

    r.
    _____________

  • 53. Data: 2010-09-27 15:56:30
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Katanka"

    > ok, czyli najlepszym wyjście by było olać takie krótkie dystanse
    > poranne i iść piechotą, a wtedy komputer by nie pokazywał mi więcej
    > takich przykrych tekstów, że "aku wyładowany"? jak długo trzeba
    > przejechać, aby zrekompensować 2-krotne zapalenie samochodu na zimnym
    > silniku?

    Zbadaj napięcie ładowania, lub sam akumulator bo raczej tu leży problem
    ,a nie po stronie 2 krotnego uruchomienia silnika

  • 54. Data: 2010-09-27 16:31:57
    Od: r...@m...com

    Takie usterki to się nie liczą.

    Żadna z nich nie należała do tych uniemożliwiających kontynuowanie jazdy.

  • 55. Data: 2010-09-27 18:12:22
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał(a):

    >No ale 40k przebiegu to tyle co nic. A tu coś trzeszczy coś się luzuje,
    >wariuje komputer itp.

    Jezdze teraz nowym golfem i to jedna z lepszych wersji, ma 12k przebiegu
    i juz trzeszczy...

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 56. Data: 2010-09-27 18:30:21
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:i7pvkt$6af$1@news.onet.pl...

    > Coraz bardziej się przekonuję że stwierdzenie o autach na F ma jednak sens
    > (choć w nie nigdy nie wierzyłem).

    Bezedura. Wszystko idzie w tą samą stronę - co 4-5 lat nowy model, w dupie
    mamy jakość, ma wyglądać.

    Jurand.

  • 57. Data: 2010-09-27 18:34:09
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Miałem 16-tki, ale jazda na wysokich gumach to niestety już nie było to.

    Bo?

    Jurand

  • 58. Data: 2010-09-27 19:05:55
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jurand wrote:

    > Bo?

    Auto się przechylało za bardzo w zakrętach i nie trzymało się tak dobrze drogi.
    Miało też wieksze opóźnienie na wszelkie ruchy kierownicą (miało większą
    bezwładność). Przez to nie czułem się komfortowo. Na niskim profilu robię ruch,
    nawet malutki, a auto od razu reaguje. Oczywiście komfort był większy i środek
    przestał trzeszczeć, do tego w ogóle nierównści nie czułem na kręgosłupie, ale
    mimo wszystko wybieram frajdę z jazdy nad wygodę :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 59. Data: 2010-09-27 19:28:02
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-09-2010 08:43, Pan Piskorz pisze:

    > Mój piękny nie jest, to prawda. Ale mondeo też nie kupiłbym dla urody.
    > Do jazdy są fajne hyundaie, nie przesadzaj.
    > Wzornictwo nowych modeli to już wysoki poziom.

    Chciałem i30 SW, ale jak go zobaczyłem na ulicy z tyłu to przypomniała
    mi się Fiat Smiena:-) Kia - niby auto blizniacze - bardziej przypadła mi
    do gustu.
    W końcu kupiłem coś innego, gdyż oba koreańczyki okazały się z małe.

    M.
    .

  • 60. Data: 2010-09-27 19:43:40
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 26 Wrz, 21:23, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:
    [...]
    > Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie uświadczyłem. Oby
    > kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo. Chyba nie jest źle z tymi
    > usterkami. Co myślicie?

    Zapodam co się w Foresterze Dieslu stało do tej pory, czyli po 55kkm.
    Cosik w prawym kole zaczęło stukać - jakaś tulejka czy co - poszła do
    wymiany na gwarancji ok. 30kkm - zwalam na tzw. Polskie Drogi :)
    Ok 35kkm poleciała przetwornica do kseonu. z powodu pęknięcia klosza
    reflektora, zalała go woda. Pękający klosz to wada fabryczna - podobno
    było sporo wymiany tegoż. Dość długo czekałem na wymianę, ale to już
    kwestia serwisu.
    Teraz (55kkm) zaczęło coś popiskiwać (około paska r.) - nasmarowali i
    jest podobno dobrze - jeszcze nie sprawdzałem :)
    Kratka wentylacyjna (z przodu prawa) się "wcisnęła" - wystarczyło
    ponownie "wycisnąć"

    Zdarza mi się jeździć szybko po wertepach, dlatego uważam, że to
    prawie cud , że się jeszcze nic nie urwało :)
    To wszystko.

    Jacek
    Pzdr.