  • 81. Data: 2010-09-27 22:43:42
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2010 21:23:51 +0200, Katanka napisał(a):

    > Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie uświadczyłem. Oby
    > kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo. Chyba nie jest źle z tymi
    > usterkami. Co myślicie?

    Że to auto to złom.

    Citroen Berlingo - 80 000 km przebiegu.

    Usterki: zjarał się prawy głośnik wysokotonowy.

    TYLE.

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2010-09-27 22:51:21
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Że to auto to złom.
    >
    > Citroen Berlingo - 80 000 km przebiegu.
    >
    > Usterki: zjarał się prawy głośnik wysokotonowy.
    >
    > TYLE.

    Czyli skrajne opinie :) Jedni myslą, że to mało usterek i mozna je pominąć. Inni
    piszą, że sypie się i złom. Mi się wydaje, że to norma. Jak jest faktycznie?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 83. Data: 2010-09-27 22:54:31
    Od: AA <...@...pl>

    > Później miałem Mondeo '92 chyba... 1.8 16V (troche mulasty jak na ten
    > silnik) i też bardzo dobrze go wspominam, chociaż był już bardziej
    > "plastik fantastik"... Także myślę , że produkcja aut poszła w złą
    > stronę, zamiast robić solidne samochody to robią plastikowo-blaszane
    > odlewy na 12-24 mies. eksploatacji jak z AGD.

    Zobaczycie, jeszcze w tym wieku nie da sie kupic auta na wlasnosc :)
    Bedzie mozna tylko pozyczyc na 2 lata z prawem pierwouzyczynia na
    nastepne 2 lata.
    Wtedy jakosc pojdzie w gore, bo producenci beda zarabiac na usludze
    uzyczenia czegos, co wyprodukowali 20 lat temu.

    Wymusza to zieloni, kryzys i politycy...

    Juz teraz namiastka istnieje - kupno na kredyt. Ale jak zniknie prawo do
    posiadania pojazdu, to model z pozyczaniem bedzie jedyny realny :)

    AA

  • 84. Data: 2010-09-27 23:04:00
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 27.09.2010 Jurand <j...@i...pl> napisał/a:

    > trasą. Bezstresowo tzn. mało przejmując się drobniejszymi nierównościami.
    > Dla rozmiaru 16" ja polecam Ci to:
    > http://opony-samochodowe.com/index.php?p3854,bridges
    tone-potenza-s-02-225-50-16-zr
    > Będziesz miał oponę o doskonałej przyczepności, która przeniesie pełną
    > trakcję samochodu i zapewni sensowne wybieranie nierówności.

    I będzie miała jakieś 5 lat ? ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 85. Data: 2010-09-27 23:05:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Czyli skrajne opinie :) Jedni myslą, że to mało usterek i mozna je
    > pominąć. Inni piszą, że sypie się i złom. Mi się wydaje, że to norma. Jak
    > jest faktycznie?

    Zależy jak na to spojrzeć.
    Z moich aut w tym wieku większość (włoskie lub francuskie) miało podobne
    usterki w ciągu pierwszych lat, a nawet dużo poważniejsze.
    Z kolei Ceed przejeździł je absolutnie bezawaryjnie.

    Czyli wygląda, że większość aut ma jednak jakieś mankamenty, ale jak trafisz
    na dobry model, to ich nie musi być - dla właścicieli takowych Twój
    przypadek to kupa awarii.

  • 86. Data: 2010-09-27 23:08:41
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

> [...]
    > Będziesz miał oponę o doskonałej przyczepności, która przeniesie pełną
    > trakcję samochodu i zapewni sensowne wybieranie nierówności.

    Edit: Pomyliło mi się z S-02 PP i jej następczynią S-03 PP. Jeździłeś na
    tym ? Jak wypada w porównaniu z RE050 (z RE070 pewnie nie warto bo to
    inna półka).

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 87. Data: 2010-09-27 23:16:32
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2010-09-27 20:45, Katanka pisze:
    > Musi być szeroka guma, aby auto mogło w miarę normalnie przyspieszać.

    A tutaj się zagalopowałeś! :P Mia Bella 150KM i 305 Nm na gumie
    205/55R16 zrywa przyczepność jedynie na jedynce, gdy wyłączę ASR i mocno
    depnę.. wiem, że to 100KM mniej niż Twój mondek, ale i tak wychodzi
    110KM/tonę :>

    Wracając do szerokości gum, jeśli rzeczywiście masz te 250KM to
    zakładanie butów węższych, jak 215 rzeczywiście nie ma sensu, więc
    wychodzi, że felga minimum 17'', a 18 musi być w sam raz.

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS electronic music lover /

  • 88. Data: 2010-09-27 23:22:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 27 Sep 2010 23:16:32 +0200, Ludvigus <e...@...sygnaturce>
    wrote:

    > zakładanie butów węższych, jak 215 rzeczywiście nie ma sensu, więc
    > wychodzi, że felga minimum 17'',

    225/50R16 zeżarły korniki?

    r.
    _____________

  • 89. Data: 2010-09-27 23:25:55
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2010-09-27 22:51, Katanka pisze:

    > Czyli skrajne opinie :) Jedni myslą, że to mało usterek i mozna je
    > pominąć. Inni piszą, że sypie się i złom. Mi się wydaje, że to norma.
    > Jak jest faktycznie?

    IMHO jest nieźle. Auto składane przez roboty na taśmie, a nie ręcznie,
    więc mankamenty prędzej czy później jakieś wyjdą. Olej zawistne
    komentarze, zadbaj o aku przed zimą i spokojnie zrobisz kolejne 40
    tysięcy :)

    Pozdrawiam,

  • 90. Data: 2010-09-27 23:28:12
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-09-2010 22:51, Katanka pisze:

    > Czyli skrajne opinie :) Jedni myslą, że to mało usterek i mozna je
    > pominąć. Inni piszą, że sypie się i złom. Mi się wydaje, że to norma.
    > Jak jest faktycznie?

    Nie słuchaj opinii osób, które pół życia jeździły 20 letnią Granadą, a
    drugą połowę przejeżdżą dostawczakiem.
    Masz fajne auto, ciesz się. Olej drobiazgi.

    M.