    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Date: Sun, 06 Oct 2013 21:21:20 +0200

    W dniu 06.10.2013 13:12, Krzysztof 45 pisze:

    > Lawa, to twój kraj i jego absurdy których ty ślepcze nie widzisz.

    Jakie absurdy, głąbie?

    Ten się nie myli kto nic nie robi.

    Statystycznie raz na jakiś czas muszą się pomylić.

    Ty najwyraźniej nic nie robisz, skoro uważasz się za nieomylnego.

    > Omijać Czemu praworządny Lawa ma omijać?

    Bo przeginają.

    > Kojarzysz to hipokryto?
    >
    > "Tak, że jesteś idiotą który nie rozumie prawa i w konsekwencji je
    > ignoruje oraz bezmyślnie krytykuje."

    Drogi durniu, nic co napisałem w niniejszym wątku nie jest sprzeczne z
    powyższym cytatem.

    Primo: rozumiem prawo.

    Secundo: nie namawiam do ignorowania prawa tylko do omijania jednej
    głupawej okolicy. Widać jesteś zbyt głupi, żeby te dwie rzeczy odróżnić
    - idealnie pasujesz do Białego Boru.

    Tertio: nie krytykuję prawa tylko szczególny przypadek jego
    nieprawidłowego stosowania w tejże gminie - przekroczenia rzędu 1-2km/h
    powinny być do wybronienia w sądzie na podstawie braku szkodliwości
    społecznej w tak minimalnym przekroczeniu (argumentacja: ciągłe gapienie
    się w prędkościomierz zamiast na drogę jest znacznie bardziej
    niebezpieczne od przekroczenia na poziomie błędu pomiaru przeciętnego
    prędkościomierza).