  • 31. Data: 2014-12-12 08:15:11
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 17:13:13 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > To se wyhebluj mozg.

    SIOOO !!!

  • 32. Data: 2014-12-12 09:01:30
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    PiteR wrote:

    > No i byłem w Kauflandzie. Kolega z pracy jednak wygrał zakład :/
    > Faktycznie nie ma tam żadnych bramek chyba ze zamurowane w podłodze.
    > Cukier wygląda na niezabezpieczony.

    u mnie świerzo po remoncie i są bramki zaraz za linią kas

  • 33. Data: 2014-12-12 09:09:28
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Zbino wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > mocy, który przepala obwody rezonansowe na naklejce, tak, że nie są
    > już wykrywane przez bramki. Jak cukier z naklejką nie przeszedł
    > przez
    > kasę, to nie spalili naklejki i stąd alarm.
    >
    > Ja się zastanawiam nad czymś innym. Jak jest zrobione wykrywanie
    > kubka w KFC przy nalewaniu coli. Wielokrotnie widziałem jak
    > dzieciaki
    > próbowały sobie nalać coli do jakiejś plastikowej butelki, do kubka
    > lub bezpośrednio do buźki i nic. Nie widzialem w kubku żadnej cewki.
    > Może jakieś urządzenie wykrywa kubek po kolorze?

    takie stickery są wszywane już u producenta, w torebkach, w butach
    (czasami są zatopione w podeszwach) i pewnie w wielu innych towarach
    pamiętam kiedyś wchodzę do sklepu a tu wyjec, okazało się że buty
    wyły - ewidentnie znoszone, kupiłem je w sklepie który nie posiadał
    systemu wczesnego ostrzegania i czasy były takie że wyjce miały tylko
    duże galerie handlowe

  • 34. Data: 2014-12-12 09:35:22
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2014-12-12 08:10, s...@g...com pisze:
    > Poziom wykształcenia w EU jest katastroficznie niski, mamy WYŻSZE SZKOŁY
    HUMANISTYCZNO-TECHNICZNE i tym podobne dziwolągi. Baaa... Akademia
    Tumanistyczno-techniczna !!

    A co masz konkretnie do ATH? Nazwa faktycznie niezbyt trafiona, ale ta uczelnia
    powstała z
    przekształcenia filii Politechniki Łódzkiej i niektóre wydziały mają około 40 lat.

  • 35. Data: 2014-12-12 10:36:55
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-12 08:10, s...@g...com wrote:
    [...]
    > W MB inżynierowie w 99% mają skośne oczy. Są to naprawdę faceci z
    > olbrzymim poziomem wiedzy, i są bardzo uprzejmi i kulturalni.
    Wiesz, ale zazwyczaj to nie inżynierowie zarządzają firmami tylko
    prezesi posiłkując się przy tym księgowymi. Stąd taka a nie inna opinia
    o chińskich produktach. Problem oczywiście dotyczy całego świata, jednak
    w krajach rozwiniętych tandeciarstwo (czy też pospolite oszustwa)
    próbuje się jakoś utrzymywać w ryzach.

  • 36. Data: 2014-12-12 15:24:55
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Wracając do tematu... Jak to działa ??!!

    ja miałem tak: kupowałem głośniki komputerowe w auchanie, skasowane na
    kasie, wychodzę a tu ALARM, ok pani coś poprawiła ale lud zaczyna się
    patrzeć na mnie, ide drugi raz przez bramke i znowu ALARM, zaczęła
    paniusia coś rozpakowywać a ja zaraz zaraz nie ma mowy zapłaciłem mam
    kwit biorę głośniki i mam w dupie zwłaszcza że towar był fabrycznie
    spakowany i zaklejony z oryginalnymi opaskami

    LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ ROBIC W BALONA, PRZECIEŻ TAKA SYTUACJA TO Z MOJEGO
    PUNKTU WIDZENIA ZWYKŁE BEZPODSTAWNE OSKARŻENIE O KRADZIEŻ
    NIE BĘDZIE SZWAB CZY ŻABOJAD MNIE OSKARŻAŁ, TO JA MUSZĘ ŚWIECIĆ OCZAMI
    PRZED INNYMI LUDŹMI

    dlatego zawsze trzeba reagować zdecydowanie a nie z podkulonym ogonem,
    jestem w stanie zrozumieć że jest sporo kradzieży ale oni też mają tam
    stado ludzi z ochrony monitoringi - prawie jak więzienie z bigbraderem
    włącznie

    PS OFFTOPIC: najlepszy numer na ich przekręty z cenami: kupowałem coś co
    miało inną cenę na półce a inną w kasie (typowe dla marketów zagrywki),
    3 x się naciąłem zanim zauważyłem, kolejnym razem napakowałem cały
    koszyk badziewia następnie przy kasie jak pani przeskanowała ów felerny
    towar powiedziałem że rezygnuje z zakupów :)

    mina bezcenna chociaż troche mi żal tych kasjerek bo to nie one winne
    tylko ci złodzieje co tym zarządzają

  • 37. Data: 2014-12-12 17:08:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-11 19:43, Piotr Wyderski pisze:

    > Prośby o sprawdzenie torby przy wyjściu do sklepu również kończą się
    > zwrotem zakupów.

    to przy wyjściu czy wejściu? :)
    ja ostatnio miałem zdarzenie w swoim małym sklepie: gość (stały klient)
    jak zwykle zapakował z 10 piw do torby podróżnej które przy kasie
    wyciągnął, jednak zapomniał o kilku innych rzeczach które miał w torbie
    (akurat wychwyciłem na kamerach że chowa) - i jak tu komukolwiek ufać?
    Nie zgłosiłem nawet tego na policję (znikoma wartość) - z resztą wierzę
    w ludzi i mam nadzieję że to jednorazowy incydent, po prostu obserwuję
    teraz tego gościa jak wchodzi do sklepu.
    Jak wchodzisz do sklepu z reklamówką to nie dziw się że ktoś chce
    sprawdzić z czym wychodzisz, ja jak idę gdziekolwiek (nie wiem, np. do
    obi) to wyciągam wszystko co mam przy sobie a mogą mieć w asortymencie i
    pokazuję przy wejściu ochronie, jak do mnie przychodzą na zakupy to też
    często albo zostawiają swoje torby przy kasie, albo informują że wchodzą
    z czymśtam - dla mnie to normalne. A jak ktoś wzbudza podejrzenia to też
    ładnie go proszę o pokazanie zawartości torby.

    Łukasz

  • 38. Data: 2014-12-12 17:11:57
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

  • 39. Data: 2014-12-12 17:14:54
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Jingiel wrote:

    ps.com...

    po kolorze albo po kodzie kreskowym

  • 40. Data: 2014-12-12 17:16:29
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > I jest na 137% mocno motywowany stawką netto na poziomie 4zł 50gr na godzinę.

    Mam kumpla, któremu zdarzyło się pracować w ochronie w tesco. Opowiadał,
    ze w nocy z nudów szedł na stoisko monopolowe aktywować właśnie te
    zabezpieczenia poprzez skanowanie jakimś skanerem. Niestety kontakt z
    nim mi się urwał i nie mam jak teraz dopytać szczegółów. Jedynie co
    pamiętam to mówił, ze jak towar długo stoi na półce to właśnie
    zabezpieczenie traci swoje właściwości, wiec zapewne opiera się to na
    jakimś tam namagnesowaniu.