    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Szafka
    Date: Tue, 12 Mar 2024 01:34:46 -0500

    On 2024-03-11 05:44, J.F wrote:

    > No coż, w tynk sie wbije, w beton nie, w cegłę chyba tez nie.

    To jest nowoczesne. Byle burak nie ma tynku cementowego. Wszyscy jada na
    plytach gk.

    No i co drugi wynajmuje i jest biedny. Nie stac go na dziurawienie scian
    i ich latanie. A półeczkę by chcial. Ale mala bo na regal z ikei go nie
    stac.

    Od pewnego czasu widze "postepy" takie ze czasy prl mi przed oczami staja.
    Jak to mowia: podcieranie dupy szklem.

    Polki do rygipsow, gadrzety co dzwonia do chin bo inaczej sie lokalnie
    ustawic tego dziadostwa nie da a jak sie da to trza jakies powalone apki
    instalowac coby tym gownem zarzadzac (ubiquiti unifi wifi na ten
    przyklad). Albo kamery amazonowe co nie maja aplki na pc (A przynajmniej
    rok temu nie mialy).

    Regres.

    A mlodzi to lykaja bo nic innego nie widza.

    Z innej beczki. Mlodzi lykaja reguly gry online gdzie jak sie rozlaczysz
    w polowie gry to ci ranking opada. Uzasadnienie niby ma sens ale to
    powoduje ze dzieciak jest przyspawany do gry bardziej niz kiedy kolwiek.

    10 lat zeszlo mundrym glowom zeby w samochodach zaczac spowrotem wymagac
    pokretel. A i tak to ncap to wymaga, nie sami producenci czy homologatorzy.

    Juz nie wspomne ze w samochodach ostatnio nie ma gdzie telefonow wieszac
    ani polki zeby je normalnie polozyc.

    --
    Lukasz