  • Data: 2014-08-27 10:27:03
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-26 10:57, rAzor pisze:

    > To by było nielogiczne z punktu widzenia ekonomii. Gdzie tu zysk?

    4 kolejne lata na utrzymaniu podatnika. I jak widać nie jest to
    utrzymywanie o chlebie i wodzie.

    > Podziękowania należą się dobrodziejom - wyborcom Radka i jego
    > pryncypała. Zacni to ludzie i na los dzieciątek wrażliwi.

    A mi to już się nie należą?, przecież jest w tym też moja składka. I
    mała uwaga - jeżeli już, to wolę żeby nasi władcy wozili za darmo takie
    chuchro jak Enenuel niż jakichś spasionych proboszczów w podarowanych im
    przez społeczeństwo autach.