    Date: Thu, 28 Aug 2014 19:25:08 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)

> [...]
    >
    > Dzięki tym ludziom wiemy, że Sikorski to człowiek o wielkim
    > sercu, kochający dzieci, także dzieci swoich znajomych -- nie
    > ogranicza się w czynieniu dobra tylko do swojej rodziny...
    >
    > Ci ludzie (IMO współpracujący z Bogiem) ukazują nam, na
    > kogo warto ;) głosować w najbliższych wyborach, i ukazują,
    > dlaczego Tuskowi stale nie domyka się budżet. :)
    >
    > Co więcej -- ludzie ci ukazują do jakiego ustroju dąży
    > Jego Ekscelencja [Arcy?]Minister Sikorski.
    >
    > Wybierajmy Sikorskich -- a być może dadzą nam pracę
    > w swoich włościach, choćby przy czyszczeniu

    Tak tak, tacy jak Sikorski i sp-ka gwarantują że nigdy nie skończy się
    żebranie na ulicach, o datki na leczenie dzieci. Wiesz że pani Marszałek
    Sejmu sama sobie wybierała kolor służbowego Audi A8? Wiesz że minister z
    rządu pana Tuska potrafi z służbowej karty płatniczej wyłożyć 80 zł za
    kieliszek wina? Wszystko to w kraju gdzie żebrze sie na ulicach o
    pieniądze na aparaturę ratującą życie dzieci..

    > Dzięki Trybun. :)

    No, nick do czegoś zobowiązuje... ;-)

    > Oficjalnie owi proboszczowie mają takie same zdanie;
    > niestety wyrażają swe prawdziwe stanowisko/zdanie
    > czynami, a czyny te wskazują raczej na to, iż
    > proboszczowie tak naprawdę wolą ten świat,
    > w którym wożeni są proboszczowie, nie zaś
    > różnorakie chuchra.
    >
    > -=-

    Powiem tak, miałem na myśli tych spasionych proboszczów, skądinąd wiem
    że są również wśród nich na swój sposób uczciwi ludzie.

    > Od paru dni oficjalnie PO zmniejsza swą przewage
    > nad PiS, zaś JKM wypada za burtę.
    >
    > http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1590203
    ,1,nowy-sondaz-maleje-przewaga-pis-nad-platforma.rea

    > Czy to efekt słanej pamięci Polaków, czy złego
    > liczenia głosów, czy jeszcze czegoś innego?...
    >
    > -=-

    Nie wierzę w żadne sondaże. Jedno wielkie oszustwo. Jeden jedyny
    przykład - o 20:00 zamykaja lokale wyborcze, a o 20:01 funduje się nam
    wiadomości kto będzie rządził. Niedługo 50tka na karku, a jaszcze nie
    widziałem ankietera pod lokalem wyborczym w dniu wyborów. Skąd
    dziennikarze mają te dane, od wróżki?

    > Dla mnie najgorszym scenariuszem jest nie pozostanie
    > PO przy władzy, ale zmiana władzy na taką, która nie
    > tylko nie da mi prawa do mojej własności, ale jeszcze
    > mocniej mnie przydusi do ukochanej Ziemi. :)

    No co tu dużo gadać, rząd PO to zły rząd, ale kto z tej bandy może
    rządzić mądrzej, lepiej i sprawiedliwiej?