  • Data: 2014-10-19 20:23:41
    Temat: Re: Szczelny zegarek - co i jak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Oct 2014 19:03:26 +0200, PeJot napisał(a):
    > Czołem. Jak po inżyniersku, ale dostępnymi dla ponadprzeciętnego
    > hobbysty metodami znaleźć miejsca gdzie przecieka zegarek ? Chodzi o
    > pulsometr eksploatowany na basenie. Do pierwszej wymiany baterii
    > urządzenie było szczelne i swobodnie można było z nim pływać, teraz
    > nawet nie można wejść pod prysznic by go nie zawilgocić. Nie mam pojęcia
    > którędy podcieka woda, ale podejrzewam połączenie szkiełka z kopertą,
    > albo uszczelnienie przycisków.

    Raczej tam, gdzie uszczelki ruszano przy wymianie baterii.

    Choc patrzac na rozne opisy, to wszystko sprawia problem, taka
    wodoszczelnosc to tylko dla marketingu.

    > Jakieś pomysły, np. komora podciśnieniowa

    Sprobowac mozna, albo kawalek suchego lodu zamiast baterii

    I radze szybko, bo w srodku pewnie mokro.

    > Najprościej kupić nowe ustrojstwo, ale znów toto będzie szczelne do
    > wymiany baterii.

    Sprzedac na allegro piszac "dla biegaczy" :-)

    >W zasadzie pulsometr jest mi zbędny, wystarczyłby
    >stoper, bylebym mógł z nim pływać.

    Ten sam problem. Takie czasy - Water Resist 30m, a strach rece umyc.
    Dodatkowy opis mowi ze szczelny, pod warunkiem niewciskania
    przyciskow.

    Nurkowy zegarek, ten jest szczelny :-)

    J.

    P.S. Usmialem sie: nasze zegarki sa wodoodorne, ale nie dotyczy to
    paska. Pasek jest z naturalnej skory, ktora jest wrazliwa na
    zmoczenie.
    Szczegolnie wrazliwe sa paski ze skory krokodyla :-)