  • Data: 2014-10-20 07:09:04
    Temat: Re: Szczelny zegarek - co i jak
    Od: PeJot <P...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-19 20:23, J.F. pisze:

    > Raczej tam, gdzie uszczelki ruszano przy wymianie baterii.

    Ta uszczelka wygląda na zdrową.

    > Choc patrzac na rozne opisy, to wszystko sprawia problem, taka
    > wodoszczelnosc to tylko dla marketingu.

    Dokładnie tak. Miałem już z 10 różnych Casio, które miały działać pod
    woda i działały, tyle że zaraz po upływie gwarancji zaczynały przeciekać.

    > I radze szybko, bo w srodku pewnie mokro.

    Werk się już tydzień suszy, na szczęście działa bez zarzutu, choć był
    już kilka razy zalany.

    > Nurkowy zegarek, ten jest szczelny :-)

    Tylko cena całkiem kosmiczna :>

    --