    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szukam płyty pod NAS
    Date: Mon, 5 Nov 2018 21:32:20 +0100

    W dniu 05.11.2018 o 20:00, Roger(OS) pisze:
    > Witajcie;
    >
    > Szukam używanej płyty pod domowy serwer NAS, wymagania:
    > - obsługa 16GB RAM+
    > - SATA ilość 8+, (a nawet 9+)
    > - PCI hmm, nie wiem, ale kilka na pewno ponieważ będzie podłączony
    > monitoring (czyli karta do obsługi kamer oraz karta TV)

    albo Ty nie wiesz co piszesz, albo piszesz o sprzęcie tak drogim, że
    przeciętny PCtowiec niema o nim pojęcia. jak będziesz miał NAS i kamery
    lepsze od najtańszych chińskich, to każda z kamer przez lan będzie
    zapisywać swój strumień na dysku. do tego 16 giga ramu nie jest
    wymagane. ilośc portów sata tez można powiększyć dokładając kartę sata -
    pci (e). Karta tv to chyba jakieś nieporozumienie albo fanaberia. do
    czego to ma być? do podłączenia magnetowidu czy oglądania teleexpresu?
    ToMasz
    PS monitoring na 8 może 16 kamer, w sensie płyta pcb z elektroniką, bez
    dysku zasilacza obudowy itp, kosztuje ok 40 dolarów. nie bawiłbym się w
    pcty w tej roli.