    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Szukam płyty pod NAS
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: 08 Mar 2019 07:22:22 GMT

    On Fri, 08 Mar 2019 01:10:51 +0000, Marcin Debowski wrote:
    > J1900 to do NAS nieprzytomny wypas :) no chyba, że masz tam jakieś zfs
    > czy coś..

    Zmieniłem właśnie po to, by mieć coś nieco mocniejszego. Dla gołego NAS
    to faktycznie dużo, ale czasem robię tam także jakiś wielogodzinny
    transcoding wideo (skoro pliki już są na NAS, to wydaje się logiczne
    przetwarzać je na miejscu). Zdarza się także że NAS robi za grajka mp3
    lub radio, a nawet jakieś malutkie VM na tym sporadycznie puszczam do
    testów via VNC.

    > Apropos, jak Ty skanujesz te serwery, tylko po linkach czy całe pule
    > adresowe po porcie 70?

    Obecnie tylko linki.

    Mateusz