    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Szukam płyty pod NAS
    <ps107p$skf$1$Adam@news.chmurka.net> <ps2jvu$1h9$1@node1.news.atman.pl>
    <ps76mt$83p$1$Adam@news.chmurka.net>
    <q5isku$l1i$2$rathann@news.chmurka.net>
    <q5j1ct$mr1$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5c7d0e80$0$15166$426a74cc@news.free.fr>
    <q5j83f$pcs$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5c7d3f8e$0$15166$426a74cc@news.free.fr>
    <q5ju9n$24g$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5c7d8a34$0$15485$426a74cc@news.free.fr>
    <q5k9pr$6t1$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5c7e3a50$0$5616$426a74cc@news.free.fr> <Q1jgE.530$zA.502@fx07.ams1>
    <q5u3eu$tim$1$Adam@news.chmurka.net> <580hE.538$zA.269@fx07.ams1>
    <q62ina$kpq$1$Adam@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 10 Mar 2019 09:03:03 GMT

    On 2019-03-10, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >>> 801882-B21
    >>> 400-AJOU
    >>> 0B36404

    > HP 1TB?
    > Możesz rozwinąć, bo nie bardzo łapię, o co Ci chodzi.

    Blackblaze o której w kontekscie dysków enterprise wspomniałem to
    dostawca miejsca na dysku aka could storage. W tej chwili chyba ich
    najmniejsze dyski to są 4TB a te enterpris, które testowali to są
    "zwykłe" enterprise czyli 7200rpm itp. zestaw cech. Kosztują tak ze 2x
    ceny desktopowego.

    --
    Marcin